Gå til innhold

Tips og forslag til ønsket type jobb


Anbefalte innlegg

Hei forum.

 

Jeg er i ferd med å søke jobb og har i forhold til det noen tanker om hvilke type jobb jeg kunne tenke meg å søke på. Problemet er bare at jeg skulle gjerne hatt noen innspill og forslag.

 

Pga personlige årsaker ønsker jeg ikke en jobb med mye, helst ingen kundebehandling. Et bra eksempel her er renovasjonsarbeider, dvs en som jobber på søppelbil. Problemet er bare at det er her min inspirasjon tar slutt, og jeg trenger noen forslag. :)

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noe særlig med kurs?

Har du mulighet for å ta kurs i samarbeid med NAV?

Har du råd til å ta kurs på egenhånd?

 

Det finnes mange vekter jobber som er å sitte i et rom igjennom natten å passe på at det ikke starter å brenne f.esk. Du har også natt jobber som vekter hvor du kjører til forskjellige arbeidsplasser å ser at det ikke skjer noe galt. Vekter kan være en jobb med lite kontakt med andre mennesker.

 

Hva med å ta Truck lappen, kjøre rundt på lager med truck, blir sikkert litt snakk med andre mennesker.

 

Vedlikeholder på kirkegård? Mulighet for at du må ha noen utdanning, men kjenner folk som endre opp som "vaktmester" på kirkegård uten utdanning.

 

Hva med trailersjåfør, koster litt penger, men kan få god hjelp av NAV hvis du har mulighet til å vise til en kontrakt som sier du er sikret jobb ved evt. trailer lappen.

 

Det er også jobber hvor du kun trenger bil lappen, hvor du kjører rundt til div. butikker og fyller på med div. varer og lager reklame stands.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...