Gå til innhold

[Løst] Finnes det noen som helt måte å booste nettveket på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overskriften din sier svært lite, om noenting.

 

Er det trådløst eller kablet? Hva mener du med 'booste'? Er det kjappere hastighet du vil ha? Rekkevidde? Er det på ditt lokale nett eller mot internett? Hva slags utstyr har du? Hva er problemet ditt og hva vil du oppnå?

Lenke til kommentar

Er diverse 3rd party programmer man kan bruke til dette, ingen jeg selv har prøvd som er og annbefale men du kan jo søke deg frem til reviews på forskjellige programmer. Ellers er jeg veldig fornøyd med Advance system care som jeg bruker jevnlig til både og rydde på data og fjerne cookies etc som øker hastighet litt.

Lenke til kommentar

Det jeg egentlig lurte på var om deg gikk an på en eller anen måte å forhøye hastigheten eler forlenge rekkevidden. jeg har ikke noe utstyr til å gjøre det. jeg bare lurte på om det gikk an. jeg har ikke noe stort problem men bare synes nettet er litt tregt hos meg.

Endret av IsacH
Lenke til kommentar

Det er mange ting som spiller inn på Trådløs hastighet. Fysisk plassering av router og og pc er veldig viktig, man skal prøve og unngå at signalene treffer vegger på skrå, at det ikke er store stålkonstruksjoner imellom router og pc, at det ikke er utstyr som kan forstyrre signalene som f.eks trådløse telefoner o.l.

 

Påse at du bruker den trådløse kanalen som har færrest sendere, påse at du har et unikt navn på SSID.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...