Gå til innhold

Augustfest 2013 - AnnetteM - Summer moved on.....kanskje


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikke lov å se det på flickr, så jeg nøyer meg med å kommentere på den litt snevre størrelsen jeg får her i tråden.

 

Uttrykket er megetsigende, fargene klaffer godt sammen, og komposisjonen er spot on. En ørliten tanke lyst etter min smak, men absolutt fine kontraster, spesielt på armen i midten hvor skyggene gir en glitrende fargenyansering og symmetri.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen Aspirant. Settes stor pris på :) Selv er jeg veldig svak for lyse bilder, men med mye farge i :) Når det gjelder kremt uttrykket til snuppa så var det en blanding av konsentrasjon og sinne ;) Blomserplukking var relativt harmonisk :D

 

Har åpnet opp for at man kan se det i flickr nå :)

Endret av AnnetteM
Lenke til kommentar

Blomsterjenta:

Jeg synes det er et fint harmonisk motiv. Du har plassert hodet i øvre høyre brennpunkt og hun ser inn mot midten. Jeg liker at du har gitt henne masse plass i retningen hun ser slik at bildet stemmer flott. Jeg liker dine lyse bilder. Flotte farger og fin kontrast. Hudtonene er også fine. En fiffig detalj at det rosa i klærne blir reflektert opp i ansiktet. Bra arbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God balanse i bildet med de rosa blomstene på venstre del - og jenta i samme farge mot bildets høyre del. :) Mulig det er min skjerm*), men jeg ville tonet ned fargemetningen noe i dette bildet - da fargene og motivet ikke trenger (overmettede) farger siden bildet har de kontrastene det har og den fine fargepalletten det har.

 

*) Antar nesten alle vi på forumet har ulikt kalibrert skjerm, så ta min kommentar med en klype skjermsalt.

Endret av Mr. Sanders
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dronningen av sommerbilder!! Har sagt det før, men sier det igjen, liker særpreget på bildene dine. Liker fargetoner og motiv.

 

Gårsdagens bilde kommer dog ikke opp. (Edit; Fant det på Flickr-siden din, bra!!)

 

Fy søren tusen takk :) Det var kjekt å våkne opp til :-D Må se hva jeg klusser til med linkinga jeg :)

 

Tusen takk til deg også BJørnS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...