Gå til innhold

Animal Crossing New Leaf-vennetråd og diskusjon


Jakoozie

Anbefalte innlegg

Alle skal nå være lagt til i førsteposten.

Har tatt en liten pause fra spillet, etter at jeg mistet 3 timers spilling her om dagen. (Idiotisk meg glemte at NIntendo fortsatt er stuck i 2003 i stedet for 2013, og at auto save ikke er deres forté. Det som gjør det enda verre var at de 3 timene ble brukt på en rekke oppgaver som var av den mer kjedelige sorten, som jeg ikke ønsker å gjøre på nytt)

 

Så må psyke meg opp til å begynne igjen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med Animal Crossing er at stort sett alt du gjør er av den kjedelige sorten. Det er nettopp derfor jeg digger det, og derfor jeg spiller det daglig, til tross for at jeg har spilt siden release. Lagde faktisk en ny fyr også, bare for å få et nytt hus å leke i, og fordi jeg nå har både en gutt og jente i byen jeg kan spille som. ;) Grunnen til hvorfor jeg liker spillet så mye er fordi det er så laid-back at det er latterlig. Man har absolutt ingen mål og mening med spillet. Man kan bokstavelig talt surre rundt hele dagen uten å gjøre en dritt, og man taper ingenting på det.

 

Men man kan også bruke flere timer på å spillet i strekk med mange 'konstruktive ting' som å møblere huset, rote det til eller rydde opp utendørs, snakke med folk og så videre, og strengt tatt tjener man ingenting på det heller. Det er perfekt avslapping. 'Alle' andre spill krever noe av deg, derfor er Animal Crossing så unikt. Selv Harvest Moon krever at du driver gården, så man kan liksom ikke bare slappe av der, som vi kan her. :)

 

Det beste er nok at du ikke bare kan være ganske kreativ om du vil, men det kan faktisk lønne seg. Eller hva sier folket om huset mitt? Det begynner å bli ganske brukbart nå. :)

 

2ecdv9y.jpg

 

1267exx.jpg

Endret av Lykketrolling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Kjøpte det i dag. Fantastisk spill, men har stött på samme problem som Lord Nuker.

 

Bortsett fra det, så har jeg et spørsmål: Jeg var jo så smart at jeg systematisk plukket all frukt og alle blomster på hele øyen og solgte de the Pawn Shop. Kommer blomstene til å vokse ut igjen? Hva med fruktene? Eller er det slik at det tar innmari lang tid å få dem tilbake, og at jeg like gjerne må begynne på ny øy?

Lenke til kommentar

Kjøpte det i dag. Fantastisk spill, men har stött på samme problem som Lord Nuker.

 

Bortsett fra det, så har jeg et spørsmål: Jeg var jo så smart at jeg systematisk plukket all frukt og alle blomster på hele øyen og solgte de the Pawn Shop. Kommer blomstene til å vokse ut igjen? Hva med fruktene? Eller er det slik at det tar innmari lang tid å få dem tilbake, og at jeg like gjerne må begynne på ny øy?

 

Fruktene tar et par dager på å gro ut igjen (lurer på om det er 3 dager). Perfekte frukter burde man plante for å få perfekte frukttrær og disse perfekte fruktene selges for 5 ganger mer enn de vanlige fruktene. Selger du frukt i en annen spillers landsby (som ikke har samme "native" frukt som deg) så får du 5 eller 6 ganger mer for frukten du selger så det lønner seg å spare opp en god del perfekt frukt og selge hos andre spillere.

 

Blomster gror ikke opp igjen men har du 2 blomster av samme slag rett ved siden av hverandre kan de gjerne formere seg. Er også disse blomstene forskjellig farge kan de nye blomstene som popper opp være en ny farge.

Jeg har sett at dyrene i landsbyen planter blomster i ny og ne også, men vet ikke om dette er etter blomsterhandleren er låst opp.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg fikk 3DS XL med AC av samboer for et par uker siden, og har så klart blitt hekta, og synes mye har skjedd i byen min så langt, men savner noen å besøke eller som ønsker å besøke meg. ;)

 

Vennekoden min er 3668 - 9306 - 1733. Nick er thunderbat og byen min heter Hakadal. :)

 

Edit; Legger til deres koder nå. :)

Endret av Thundercat
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...