hl2 Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 eg har Geforce 4 TI4200 går det bra og spille half life 2 og doom 3 på det ? :-?
oorzako Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Nei, hvis ikke du har ekstremt low-poly øyne som kun oppfatter 0,01bilder i minuttet, da burde det nesten gå greit. Men, seriøst jeg tror nok ikke det, må nok kjøpe nytt..
bamsefar Skrevet 26. september 2003 Skrevet 26. september 2003 Nei, hvis ikke du har ekstremt low-poly øyne som kun oppfatter 0,01bilder i minuttet, da burde det nesten gå greit.Men, seriøst jeg tror nok ikke det, må nok kjøpe nytt.. Tror du burde tenke litt om dette innlegget. Å si at han må kjøpe nytt kort blir å ta litt i. Han får ikke muligheten til å kjøre Dx9 versjonen av Hl2, men i Dx8 så skulle det gå greit hvis man tolerer at man må skru av en del eyecandy. Hvis man ser i spesifikasjonene så sies det at man skal kunne kjøre spillet med et Dx7 kort, selvfølgelig med elendig grafikk, men likevell spillbart(?). Doom3 vet jeg ikke helt. Jeg klarte nå fint å kjøre Alpha'en med et 4200 kort og alpha'en var jo, ehh, ja nettopp det, en alpha. :wink: Hl2: Du vil nok kunne spille spillene, men du må nok skru av den pene grafikken som nettopp gjør disse spillene det de er. Selvfølgelig spørs det jo hvordan resten av maskinen din ser ut, men hvis du godtar litt "gammeldags" grafikk så trur jeg nok også du kan kose deg med Hl2 og D3 om en stund. Men jeg vet ikke dette helt sikkert. Vi får se når en demo eller en benchmark for offentligheten er tilgjengelig.
hl2 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Skrevet 26. september 2003 Selvfølgelig spørs det jo hvordan resten av maskinen din ser ut. Slik ser maskinen min ut 8)
AndersT2 Skrevet 27. september 2003 Skrevet 27. september 2003 slik gjør du, spar opp penger til ett nytt skjermkort og HL2, kjøp HL2 og sjekk om det funker bra nok til din smak, hvis du er fornøyd, så spar pengene til Doom 3 kommer og test med det. Hvis ytelsen ikke faller i smak, så kjøp ett nytt kjort etter du har testet spillet.
mr x Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 ti 4200 er ikke direct x7 kort,men directx åtte.. seff kan du spille doom og hl 2 i direct åtte,men du misser sikker en del effekter og må spille med low fps... vet jo ingenting sikker men vil tippe 600x800 og ca 20 fps. et ati 9600pro skulle hjelpe deg mye(ca 1500).
|Hitman Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Bare tull egentlig dette her. Ja, du kan spille HL2 med et hvilket som helst Ti4xxx kort. Som en sa over her, er dette et DX8 kort. Med din maskin (Tror det stod Celeron 2.2) burde det gå helt greit i 800x600, og med greit mener jeg 30-40 fps +. Half-Life er designet for DX8 og DX9, og kan spilles utmerket med begge kortene. Om du har sett Valve's source engine promo video, så får du se long distance correct drawing eller noe(husker ikke spesifikt navnet) samt glinsing i taket og figuren. Dette vil du da ikke få med ett DX 8.1 kort. Men at du kan spille? No problemo. Vil dog anbefale å la AA og AF være av, siden eldre kort har en litt tungvint motor for å behandle slikt. Men om du ser på tester, er ofte 4xxx serien bedre enn det FX5600 serien er. Men skal du virkelig eie i HL, kjøp deg radeon 9600 PRO /9800 (pro eller non-pro) Så bare pust ut |Hit
mad2003 Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Jeg tror vell at Halo 2 og Doom 3 er litt vell overdrevent i spesifikasjoner Tror det går ganske bra jeg på en P4 2500 GHZ 512 MB ram Gforce 4200TI
IntelAmdAti Skrevet 28. september 2003 Skrevet 28. september 2003 Selvfølgelig spørs det jo hvordan resten av maskinen din ser ut. Slik ser maskinen min ut 8) hvis du kjøper nytt grafikkort idag for å spille doom3 gjør du ett elendig kjøp.. vent til doom3 kommer så kjøper du ett råfett kort til en billig penger, alle dagens grafikkort suger maks og er bortkastede penger.
mr_menace Skrevet 4. desember 2004 Skrevet 4. desember 2004 jeg har geforce 4 ti4200 selv, funker fint men jeg vil STERKT anbefale å kjøpe geforce 6800 (gt, ultra??), ati x800 (pro, xt, xt pe) eller lignende. det kommer an på resten av maskinen. min funker bra til half-life 2 men det lagger ganske mye på doom 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå