Gå til innhold

Bannlyst film satt piratrekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett traileren, og synes ikke det så ut som en film som egentlig er ment for meg.Men det er trossalt Elijah Wood, og han er en fantastisk skuespiller.Hooligans, Eternal Sunshine of the Spotless Mind og Treasure Island er noen av de bedre filmene han er med i.(Orker ikke å nevne J.R.R. Tolkien-filmene, da den blir litt for åpenlys.)

 

Fotball Factory før Hooligens anyday ;)

Lenke til kommentar

Har ikke sett filmen, og har heller ingen planer om det, men mistenker at filmen i seg selv lett kan være "en fornærmelse mot intelligensen til voksne mennesker". Hvis dette er (som jeg mistenker) en film uten annet formål enn å formidle visualisering av brutale voldsscener utført av en irrasjonell, gal morder har myndighetene i NZ gjort det eneste rette, og filmskaperne får takke seg selv for de 'tapte' inntektene. Hvis filmen mot formodning faktisk har et konstruktivt budskap så tviler jeg på at den ville blitt forbudt i utgangspunktet.

 

Tull. Smaken er som baken, og selv om jeg personlig ikke heller er noe spesiellt glad i "vold for voldens skyld" filmer (jeg har ikke sett filmen, så jeg vet ikke om det er tilfellet) så er jeg ikke i nærheten arrogant nok til å pårope meg rettigheten til å bestemme om andre mennesker skal få lov til å like filmen eller ikke. Det hadde blitt like dumt som at jeg foreslo å forby så og si samtlige av Adam Sandlers såkallte "komedier" (for hvis vi snakker om ting som fornermer intellligensen til voksne mennsker" så tror jeg ikke du finner stort bedre eksempel...

 

At du ønsker å overstyre andre voksne menneskers personlige valg er skremmende. At du tilsynelatende blindt stoler på at staten skal ta det ritkige valget for deg uten en gang å sjekke om dette stemmer er om mulig enda mer skremmende... Gi meg et land fullt av mennesker som deg så skal jeg stelle i stand et lykkelig (for meg ihvertfall) lite diktatur på null komma nix.

 

Det er synd å se at det faktisk er mange mennesker som er enige med deg og har tommlet dette innlegget opp.

 

-Stigma

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, du kan mye om film ser jeg...

 

Er han regnet som et flat eller one-role skuespiller da? Nå har jeg ikke sett enormt mange filmer med ham, men i de jeg har sett ham i så har han levert akseptaelt synes jeg, og det virker som han ikke har noe prolem med å spille vildt forskjellige roller.

 

Dette er ikke noe forsvar avElijah Wood, for jeg har ikke noe spesiellt forhold til ham utenfor at jeg synes han passet godt i LoTR, men jeg spør helt ærlig om meningen din her.

 

Hvis du føler at det blir for off-topic for denne tråden så kan du PMe meg om du foretrekker (men det virker som om tråden uansett har løpt ut sitt lifespan så det er vel neppe krise).

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...