Gå til innhold

Fototreff - 26.juli - Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i utgangspunktet tenkt meg en tur ut i Fredrikstad, men planlegger å ta toget til Oslo i morgen for å knipse litt gatefoto og ta noen pils.

Noen som har lyst til å møte meg i Oslo og slå seg med?

Tenkte jeg skulle ta 15:00-toget inn og da er jeg vel på Oslo S litt over 16:00 vil jeg tro. Tipper jeg tar 22:00 toget tilbake.

Noen som har lyst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal ikke se bort fra at jeg joiner med litt pinglefoto og en pinglepils. Skal til Paris på lørdag og flyet går uforskammet tidlig.

Endret av Andreasfe
Skrevet

Jeg må desverre meddelle at det har dukket opp en liten familietragedie her og da synes jeg ikke at jeg kan forsvare å dra på "fotofest". Fikk telefon nettopp.

Ikke noe "dødsalvorlig" men alvorlig nok til at det blir feil av meg å dra på "fotofest"

Var ikke helt planlagt dette, men slikt rår man jo ikke over. Dette var veldig trist.

Skrevet

Ja, det var ikke helt planlagt det nei. Jeg vet det går bra, men det blir litt feil å dra på fototreff når en va mine nermeste ligger på sykehus...

Men nå som tråden er oppe, så kan jo evt. dere andres treffes, hehe?

Skrevet

Men nå som tråden er oppe, så kan jo evt. dere andres treffes, hehe?

Det er mulig vi finner på noe i morgen.

Men det passer kanskje å ta en tur inn til Oslo neste helg, hvis sleknginen kvikner til?

Skrevet

Begynner på jobb til uken og det kan hende det blir en del overtid fremover, men jeg blir absolutt med hvis jeg har mulighet. Men det må jeg komme tilbake til...

Skrevet

Trist å høre, Bjerknez. Håper på det beste.

Tror kanskje jeg også skal takke av i morgen. Skal selge litt utstyr, samtidig som det nok er greit med en rolig dag med tid til pakking, før avreise til Paris grytidlig lørdag morgen.

Skrevet (endret)

Tja ...

edit: Merker at inspirasjonen er lav i dag. Er det noe interessant som skjer i byen i ettermiddag/kveld (og som ikke er fotball-relatert ;) ) ?

Endret av tomsi42
Skrevet

Tja ...

edit: Merker at inspirasjonen er lav i dag. Er det noe interessant som skjer i byen i ettermiddag/kveld (og som ikke er fotball-relatert ;) ) ?

Nei, jeg vet ikke om noe spennende som skjer i byen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...