Gå til innhold

Nyeste AMD driver som faktisk funker?


hopp1a

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha, ok.

Jeg har nå aldri hatt problemer med AMD drivere... Skjønner meg ikke på deg

 

"skjønner meg ikke på deg" ?? lol. poenget mitt var bare at amd ikke har hatt perfekte drivere de siste 15 mnd. det har heller ikke nvidia. er nesten umulig å ha totalt uproblematise drivere på så langt tid, hvis man tenker på alle spill og forskjellige hw løsninger som er der ute.

Endret av Blaz3r
Lenke til kommentar

Du gir litt mer mening nå :p

Du virket så "fanboy" aktig for meg når jeg leste innlegget ditt.

 

jeg kan godt innrømme at jeg liker nvidia bedre en ati/amd. utan et jeg er så veldig fanboy, er vel mer smaksak og vanesak. men jeg innrømmer gjerne at nvida ikke er perfekte. de har hatt sine blemmer med drivere opp igjennom årene selv om jeg stort sett har merket lite til det egentlig.

Lenke til kommentar

fordi det han skrev ikke er sant...hvorfor ellers tror du..

"skjønner meg ikke på deg" ?? lol. poenget mitt var bare at amd ikke har hatt perfekte drivere de siste 15 mnd. det har heller ikke nvidia. er nesten umulig å ha totalt uproblematise drivere på så langt tid, hvis man tenker på alle spill og forskjellige hw løsninger som er der ute.

Jeg skrev ikke at AMD har hatt perfekte drivere, jeg skrev bare at de ikke har hatt noen dårlige drivere. Med dårlige drivere mener jeg den typen som kræsjer maskinen eller skaper artifakter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skrev ikke at AMD har hatt perfekte drivere, jeg skrev bare at de ikke har hatt noen dårlige drivere. Med dårlige drivere mener jeg den typen som kræsjer maskinen eller skaper artifakter.

 

åssen vet du at de siste driverene ikke har skapt slike problemer i noen av de spillene som finnes og alle de forskjellige hw løsningene ?

Lenke til kommentar

For å skrive det enda klarere: de siste 15 månedene har det ikke kommet ut en driver fra AMD man burde holde seg unna.

Det interessante er at det samme ikke kan sies om Nvidia.

 

igjen du får tro hva du vil :) jeg mener nvida og amd har vært relativt like på drivere de siste 15 mnd. men du er jo amd fanboy uten å ville innrømme det så jaja.

Lenke til kommentar

Hadde ikke nvidia en driver som fakktisk kunne være skadelig for visse skjermkort da. Var vel innen disse 15 månedene det.

 

Begge produsenter har sine gode og dårligere sider ved kortene sine. Sånn er det bare.

 

Skulle gjerne hatt nvidia på grunn av mindre stuttering å tearing, men det er enklere å sette opp trippelscreen med amd. OC er kanskje litt enklere å å forstå seg på og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fanboy, en som ukritisk støtter en merkevare, og du mener at jeg er ukritisk til AMD?

 

du er kansje ikke en "ekte" fanboy. men skinner jo igjennom at du liker amd bedre en nvidia. jeg innrømmer gjerne at jeg liker nvidia bedre, og jeg innrømmer også at de ikke har hatt feilfrie drivere. ser man på guru3d forumene så er det altid noen som har et eller annet problem med alle drivere.

Lenke til kommentar

du er kansje ikke en "ekte" fanboy. men skinner jo igjennom at du liker amd bedre en nvidia. jeg innrømmer gjerne at jeg liker nvidia bedre, og jeg innrømmer også at de ikke har hatt feilfrie drivere. ser man på guru3d forumene så er det altid noen som har et eller annet problem med alle drivere.

Jeg misliker Nvidia mer enn jeg misliker AMD, mye fordi Nvidia har kommet med en haug med BS: GPU Boost, TXAA og PhysX er alle teknologier som tjener Nvidia først og ikke forbrukeren på noen måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Glemmer ikke hvordan dem lot alle partnerne sine i stikken da dem sleit med fermi og solgte kort på newegg eller hva det var. Var mange som (bla gainward) ble tvunget til å selge konkurrenten sine kort siden ingen villa ha fermi. Så har ledelsen til Nvidia nerver til å bli sure på XFX fordi dem tvinger dem over til AMD. Dem mener vel heller dem skal gå konkurs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis folk synes ati har trøblete drivere nå, da skulle dere prøvd å få en maskin med ett Ati Rage Fury 128 til funke stabilt i gamle dager. Var klin umulig uten 3dje parts drivere :)

 

ja det var helt sikkert en morsom tid for folk med det kortet :) var jo alerede da nvidia fikk det hakket forsprang til ati/amd som de altid har hatt, selv om ati/amd har sluppet veldig bra produkter til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...