Gå til innhold

Hva skjer om man mislykkes i fysiske tester


Emily1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De driver vel ikke med AG på rekrutten lengre? I så fall er ikke rekylen særlig farlig.

 

Hk416.

De statiske testene var merkelige ja, men de gir et godt innsyn på kjernemusklaturen din. Ved pushups og pullups vil du klare mye mer ved lavere vekt, mens statiske tester ikke gir noen fordeler/ulemper ved verken lav/høy vekt eller høyde.

 

Veit, såklart bra tester. Men ikke noe behaglige å gjennomføre. Men når jeg var på innrykket til GVS på mandag, var det rimelig mange jeg kunne klassifisert som veldig dårlig form. Her snakker vi folk med rimelig mye til overs osv.

Lenke til kommentar

Løpetesten på sesjon er slik at man går 5 km i timen med 5% stigning. deretter øker stigningen til 10% og fortsetter der mens det økes med 1 km per minutt. Jeg klarer 11.

Vel, jeg er 172 og veier ca. 63 kg.

Legen var i tvil om jeg ville klare å bære oppakning i GSV og Panser. Altså oppakning over lengre avstander. Han var rett og slett redd for ryggen min.

Havnet derfor i Luftforsvaret. Litt action blir det nok, men langt på nær like mye.

 

Fikk toppkarakter på både hørsel og syn. Over gjennomsnitt på løpetest, og gjenomsnittlig på styrke.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Sesjon har virkelig utviklet seg de siste årene...

Ja, hadde en diskusjon med noen herfra for litt siden, kom frem til at det ikke fantes noe fysiske tester før!

 

Vel, jeg er 172 og veier ca. 63 kg.

Legen var i tvil om jeg ville klare å bære oppakning i GSV og Panser. Altså oppakning over lengre avstander. Han var rett og slett redd for ryggen min.

Havnet derfor i Luftforsvaret. Litt action blir det nok, men langt på nær like mye.

 

Fikk toppkarakter på både hørsel og syn. Over gjennomsnitt på løpetest, og gjenomsnittlig på styrke.

Havnet du i luftforsvaret fordi du var for lav?! Hva er da jeg...

Men, trivdes du der da? :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

noen som vet, eller har regnet ut sånn ca. hvor langt distansen er for antall minutter pr.min eller pr.km?

 

f.eks. jeg løp den mølla i 10 min. men jeg vet ikke hvor langt det tilsvarer i distanse. har jeg da løpt 2 km, 3 km etc.?

Lenke til kommentar

noen som vet, eller har regnet ut sånn ca. hvor langt distansen er for antall minutter pr.min eller pr.km?

 

f.eks. jeg løp den mølla i 10 min. men jeg vet ikke hvor langt det tilsvarer i distanse. har jeg da løpt 2 km, 3 km etc.?

 

4kmt/30 + 5kmt/30 + 6kmt/30 + 7kmt/60 + 8kmt/60 + 9kmt/60 + 10kmt/60 = antall kilometer du løp. Litt over en kilometer, altså. I ganske drøy stigning.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

4kmt/30 + 5kmt/30 + 6kmt/30 + 7kmt/60 + 8kmt/60 + 9kmt/60 + 10kmt/60 = antall kilometer du løp. Litt over en kilometer, altså. I ganske drøy stigning.

 

takk, får starte å jogge da. 1 km på 10 minutter er ganske dårlig... :hm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024

10% stigning? Du får finne deg en drøy bratt bakke å løpe i i så fall...

 

holder meg til flat bakke for nå jeg... kan vel ta noen runder rundt Grorud området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...