Gå til innhold

FIFA 14 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva bruker dere for å få tak i coins? Trading? Spille kamper? Kjøpe?

 

Akkurat nå spiller jeg bare kamper, men har tradet litt innimellom tidligere. Tradet med billige kort, bare søkt på spillere med hunter, catalyst eller shadow og satt makspris på 1,5k eller 2k. Har to relativt billige lag, hvor Schürrle er min dyreste spiller. Ser for meg at det er hos meg begrensningene ligger, ikke i laget. Så jeg gidder ikke å bruke noe særlig med tid og penger på å kjøpe meg noe dyrere. Er heller ikke spesielt opptatt av ultimate team, clubs er mer interessant. Skal ha inn Reus og Gündogan, men får bare spille meg opp til dem med match coins.

 

Spiller med disse to lagene. Postet dem før, men har gjort noen små endringer på chemistry styles. Cavani er subersub når det trengs.

 

http://gyazo.com/ad2ba33f11fe1381fcf4751215e8d6c7

 

http://gyazo.com/c0bbda57ecd2fa8644fc5add34249e4d

Lenke til kommentar

Er det slik at hvis jeg kjøper managere med 1 eller 3% negosiations og lagrer de i klubben så vil det påvirke hvor mange kamper spillerne får av kontraktskort?

 

Har nemlig hamstret managere, siden jeg har tenkt til å "kutte kostnadene" på lang sikt (jeg bruker ufattelig mye coins på kontrakter og fitness).

 

Et godt tips er å sette det ene laget ditt på benken og i reservenetil det andre laget og omvendt, slik at spillerne "heales" av å sitte på benken, og på den måten slipper man å bruke penger på fitness.

Lenke til kommentar

 

Takk for svar, nå har jeg nemlig hamstret managere. Gjort alt mulig slik at jeg skal utytte

match coins mest mulig.

 

Langpasningene til Carrick har skaffet meg mange sjanser på UT, og det er derfor jeg har spilt over 100 kamper med han. God til å ta straffer er han også. :)

 

Uten_navn.png

er veldig placebo det der også!

Hvis du liker spilleren, og synes han er god i virkeligheten, spiller du som regel bedre med han i Fifa. Min oppfatning av det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

er veldig placebo det der også!

Hvis du liker spilleren, og synes han er god i virkeligheten, spiller du som regel bedre med han i Fifa. Min oppfatning av det ihvertfall :)

 

Det har du rett i! Men jeg er ingen svær fan av Carrick i virkeligheten, selv om han har gode pasninger! Men godt poeng.

 

Lagde et billig Serie A-lag nå, ser det bra ut?

 

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=ih7lmh5MnKD2n:ps3

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

1. Start FUT Online Seasons-kamp

2. Observer en 4-1-2-1-2 Bundesliga med Aubameyang og Mandzukic på topp

3. Skrik "FAAAAEEEEEN!!!"

 

Selv om 4-1-2-1-2 er kjent for å være svak mot min gammeldagse 4-4-2, så har jeg ingen sjanse mot Aubameyangs pace og Mandzukic sine headinger.

 

EA har ikke helt tatt knekken på paceabuse enda er jeg redd. Du trenger fortsatt Santana/Dede/David Luiz for å ha en skanse mot Aubameyang. Og så trenger du Mertesacker/Ferdinand/Naldo for å ha en sjanse mot Mandzukic.

 

Annen ting som er irriterende; motstanderen min lobber en ball over forsvaret, César løper ut uten at jeg har trykket på noe som helst, måker ballen i Santana og gir dermed ballen gratis til min motstander som har åpent mål. Hadde ikke Cesar løpt ut så hadde jeg ikke sluppet inn ved den anledingen.

 

Også er det slik at det viker som om innkast går til motsanderen hver gang, perfekt kast, men min spiller ser på mens ballen flyr forbi han...

 

Annet som er irriterende er at man kan ta fem perfekt timede sklitaklinger og allikevel ikke vinne ballen, spillerne nekter å løpe mot ballen, Diakite står og ser på mens Ferdinand/Vidic whatever scorer cornermål, kit numbers resetter seg hele tiden, Fitness kort dukker ikke opp i klubben, trykker på firkant for å foreta en stående takling og så får spilleren ballen og deretter måker ballen til hælvette nettopp fordi jeg trykker på firkant, Martin Tyler skylder på keeperen samme hva, Martin Tyler sier "what a goal!" når motstanderen din scorer ett svett noob-mål, dommeren er hemma, dommeren blåser når man omtrent er alene med keeper, man kan ligge under 3-0 selv om man dominerer kampen, og så videre.

Allikevel er spillet fortsatt bedre enn FIFA 13.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Er det lurt å sette Mata på CF i en 4-4-1-1?

 

Og en annen ting; jeg så her for litt siden at noen postet bilde av en Bundesligatropp med IF Lewandowski og andre svindyre spillere. Hvordan har dere fått råd til disse spillerne?

 

Kjøpte akkurat 50k coins til PlayStation for £6. Jeg vet det er teit å kjøpe coins, men hvordan skal jeg ellers få råd til dyre spillere? Jeg kommer for eksempel aldri til å få råd til Hazard f. eks. med match coins.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Det er nok mitt Bundesliga lag du snakker om. Vi kan vel si det slik at jeg har kjøpt gold packs for noen kronasjer og hatt litt flaks i disse. Er ikke mulig å farme seg opp til de beste spillerne i FUT, enkelt og greit :)

 

OK, jeg tenkte at det ikke akkurat virket sannsynlig at noen hadde greid å trade/spille seg opp til IF Lewandowski. ;)

Uansett, jævlig bra Bundesligalag du har :ohmy:

 

Jeg hadde nok oså kjøpt FIFA Points hadde det ikke vært for at det ikke er en mulighet for å gjøre det i web-appen.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

ifjor så tjente jeg fett på å kjøpe inn IF david luiz i SDM og gjøre han til S, tjente tusen vis av coins. brukte masse cæsh på lavezzi og gjorde han fra RW til RM. tjente 3k per lavezzi. så jo, det er mulig og trade seg frem til gode spillere. se på airjapes sine "powerhour" episoder fra fifa 11 og fifa 12, der får du masse tips ;)

Lenke til kommentar

ifjor så tjente jeg fett på å kjøpe inn IF david luiz i SDM og gjøre han til S, tjente tusen vis av coins. brukte masse cæsh på lavezzi og gjorde han fra RW til RM. tjente 3k per lavezzi. så jo, det er mulig og trade seg frem til gode spillere. se på airjapes sine "powerhour" episoder fra fifa 11 og fifa 12, der får du masse tips ;)

 

Men jeg tror ærlig talt at ingen gidder å trade så lenge at de har skaffet 1 mill....

 

Spilte nettopp en online-friendly med en jeg har på vennelisten, ledet 3-0, alle mål fra cornere, alle fra Gary Cahill... hehe

Sier litt om spillet egentlig.

Endret av -SFKAD-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...