Gå til innhold

Maksimum svømmelengde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Dette vert som å spørja nokon om kor fort dei klarar å springa 60-meteren, for å så å gonga med 50 for å finna ut kva dei klarer på 3 km.

Jeg skriver hvilken fart greier man å holde, det vil si terskelfart og ikke maksfart på 100 meter. Dette kan man gjøre så enkelt som å gjennomføre en 15-minutterstest eller 30-minutterstest. Da blir det såpass lenge at man holder seg på terskelfart. 2000 meter på en 30-minutter vil si farten jeg gidde som eksempel, 1:30-split pr. 100m.

Endret av Camorra
Lenke til kommentar

det vil si terskelfart og ikke maksfart på 100 meter.

 

Det skreiv du ingenting om.

 

 

Elles kjem det jo an på ein del ting. Om det er symjing i havet, altså utan vendingar, så er ikkje 15-30 minutt med "terskelfart" nokon god peikepinn på kva ein kan klara på 4-5 timar. I basseng er det annleis, men størrelsen på bassenget speler også inn.

Lenke til kommentar

Det skreiv du ingenting om.

Det er vel strengt tatt implisert når jeg skriver farten man klarer å holde.

 

Elles kjem det jo an på ein del ting. Om det er symjing i havet, altså utan vendingar, så er ikkje 15-30 minutt med "terskelfart" nokon god peikepinn på kva ein kan klara på 4-5 timar. I basseng er det annleis, men størrelsen på bassenget speler også inn.

Terskelfart ved Open Water Swimming eller kort-/langbane svømming er forskjellig, men felles for alle er at de er terskelfart - og jo, en god pekepinn på farten man greier å holde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...