Gå til innhold

Veske til Canon 600D + EF-S 17-55mm


Anbefalte innlegg

Jeg har Canon EOS 600D med objektivet Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM.

 

Jeg har prøvd å finne ei veske som kan holde hele greia uten at jeg må demontere objektivet. Vesken bør samtidig være liten. Jeg ønsker ei veske som kun har plass til dette, om mulig en blits også.

 

Jeg tok en runde i går i Oslo. Jeg var på 4 dedikerte fotobutikker samt Lefdal, Spaceworld, Elkjøp og Clas Ohlson. Ingen hadde små vesker som tar ei så lang linse. De hadde alle store vesker, men det er ikke det jeg er på utkikk etter. Som sagt; det skal det kun være plass til huset med objektivet. Det kan også vurderes dersom det også er plass til en blits også.

 

(Jeg har forresten ikke kjøpt blits enda så jeg kan ikke si noen om hvilken blits det muligens bør være plass til. En som kan fjernstyres står på innkjøpsplan)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter Trondster på Digital Holster. Har holster 20 selv, og brukte D7k + Nikon 17-55 i den, som er ganske lik størrelse vil jeg tro. Bruker fortsatt denne veska, nå til D700 + Tamron 24-70. Så det er god nok plass til kamera med et ok størrelse objektiv. Nå skal det dog sies at D700 strekker holsteret godt.

Endret av ORLY?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...