Gå til innhold

Det å spise usunt etter styrketrening.


Nux

Anbefalte innlegg

Hehe, større etter én trening ja? :) Ikke forvent synlige resultater fra dag til dag, ta bilder i begynnelsen og nye etter noen måneder, så har du fint sammenligningsgrunnlag.

 

Stølhet/gangsperre er 100% normalt.

Hehe :p

 

Men skal jeg trene med gangsperre/stølhet? går det bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, større etter én trening ja? :) Ikke forvent synlige resultater fra dag til dag, ta bilder i begynnelsen og nye etter noen måneder, så har du fint sammenligningsgrunnlag.

 

Stølhet/gangsperre er 100% normalt.

 

Skulle ikke forundre meg om det var synlig størrelse om han har pump, men ellers enig.

 

 

Hehe :p

 

Men skal jeg trene med gangsperre/stølhet? går det bra?

 

Det går helt fint, ja. Viss du varmer opp nok så kjenner du det nesten ikke.

Lenke til kommentar

At du ikke har tilgang til all verdens treningsapparater gjør ingenting. Ting tar kanskje litt lenger tid, men så lenge du går forsiktig frem og ikke gjør noe som gjør vondt så bør det gå greit.

 

Hvis du vil trene rygg og bein så finn fram en spade og trillebår og grav en grøft og flytt massen 20 meter. Når du er ferdig så fyller du igjen grøfta og lager en ny. Med hardt fysisk arbeid trener du hele kroppen og du trenger ikke være redd for å ende opp som skippern med en stk enorm muskelgruppe og ellers spinkel kropp.

Endret av ryback
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men folkens, jeg har hatt veldig stor fremgang på biceps, jeg merker at de har blitt større og strammere! Og man ser at bicepsene vokser ut av skjorta hvis jeg bøyer armen med/uten å stramme. De første treningsøktene merket jeg at når jeg trente biceps så ble de varme. Du kunne liksom kjenne varmen ved at du tok på de, men nå som jeg har gått fra 5kg til 8kg(første sett er 8kg, og de to andre settene er 5kg, dette pga at jeg ikke klarer 8kg mer enn et sett. 5KG alene blir for lett.) merker jeg ikke at de blir varme i det hele tatt, selvom jeg blir sliten. Er dette normalt?

 

også en ting til, jeg får ikke noen effekt på skuldrene. Det er egentlig denne muskelgruppen jeg vil SPESSIELT bli sterkere i, da jeg er veldig svak her. Jeg tar sånn standing dumbellpress 10 reps 3-4 sets. WEDDBShoulderPress2.jpg

Endret av Mrfantastic
Lenke til kommentar

Ja, det er helt normalt. Og det tar tid å bli sterkere, spesielt hvis du ikke spiser nok.

 

Anbefaler deg å sjekke RYP. Høres ikke ut som du trener hele kroppen.

 

Det jeg ikke forstår er at jeg veier 65kg. Og MYE av dette er fett. Man ser at jeg har fett på magen, på lårene(store lår), og noe skuldre. Hvorfor kan ikke kroppen bare ta av dette, hvorfor må kroppen bruke det fettet jeg spiser etterpå? Jeg mener det er jo massevis av fett på kroppen allerede.

 

Som sagt, jeg kan ikke bruke RYP akse, ingen tilgang til aparater.

Lenke til kommentar

Det jeg ikke forstår er at jeg veier 65kg. Og MYE av dette er fett. Man ser at jeg har fett på magen, på lårene(store lår), og noe skuldre. Hvorfor kan ikke kroppen bare ta av dette, hvorfor må kroppen bruke det fettet jeg spiser etterpå? Jeg mener det er jo massevis av fett på kroppen allerede.

 

Som sagt, jeg kan ikke bruke RYP akse, ingen tilgang til aparater.

 

Hvor høy er du?

 

Kroppen tar av fettet du har lagret på magen og andre steder sett at du spiser i moderat underskudd og ikke går over alt for lange perioder uten å spise. Alt ligger i kostholdet.

Lenke til kommentar

Hvor høy er du?

 

Kroppen tar av fettet du har lagret på magen og andre steder sett at du spiser i moderat underskudd og ikke går over alt for lange perioder uten å spise. Alt ligger i kostholdet.

Ikke altfor høy. rundt 165-166

Endret av Mrfantastic
Lenke til kommentar

God alder å trene i. Veldig høye testosteronnivåer, så du har lett for å legge på deg muskelmasse. Spis godt og mye, få i deg masse proteiner, og se forandringene på kort tid!

Akkurat den siste delen kan fort misforstås, Eloquent. Med kort tid kan folk for tenke 2 uker, realiteten er at det gjerne tar flere måneder før man ser en virkelig forskjell.

Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor legge på meg? Fordi bare jeg tar opp skjorta ser man at jeg har en del mage fett, det er jo en klump fett liksom. Ikke til å nevne lårene, bruker jeg jeans og setter meg ned på en stol, kan man se at lårene er "feite". Også har jeg litt fett på leggene også.

 

Jeg tok sånn fettprosent test på nettet. Jeg har en fettprosent på 17%.

 

btw: skal man ha 2 eller 1 hviledag mellom hver treningsøkt? går det bra hvis det blir bare 1 hviledag i visse tilfeller, fordi noen dager har jeg mer lyst til å trene enn andre dager.

Endret av Mrfantastic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...