Gå til innhold

Rust: Rust-tråden [Alpha]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra til og være i Alpha, dette kan bli et kult spill :)

Ja absolutt, det er veldig lovende! Jeg har blitt hekta allerede.

 

Kom og bli med oss på Dryland serveren om du vil. Vi har vokst til en liten allianse men trenger flere for å få tatt ned Anal Group som de så pent kaller seg :p

 

F1 når Rust kjører, lim inn dette og trykk enter: net.connect 176.9.34.110:28085

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

Jeg kjenner bare sånn 2 av de vi spiller med skikkelig, så vet ikke om jeg får overtalt. Men det kommer nok ikke til å skje med det første da vi spiller på en utenlandsk server der vi er i "krig" med resten av serveren for det alle hater 1 av tematen vår :p. Er sykt morsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner bare sånn 2 av de vi spiller med skikkelig, så vet ikke om jeg får overtalt. Men det kommer nok ikke til å skje med det første da vi spiller på en utenlandsk server der vi er i "krig" med resten av serveren for det alle hater 1 av tematen vår :p. Er sykt morsomt.

Haha herlig :tease: Elsker det spillet her jeg faktisk :p

Lenke til kommentar

Det morsomste er at de etter å ha klart å ta sån 90% av tingene våre, anklaget han de hater for å være en cheater. Vi hadde vist litt for mange dører i første etasje. Ca 60 dører. Andre og 3 etasje skulle hatt 40 men de var helt tom.

 

Uanset så mente de at vi duplicated :p

Lenke til kommentar

Uanset så mente de at vi duplicated :p

Fikk admin på nakken en stund da jeg klarte å bygge 10x3x6 alle rom med metaldoors alene etter 3 dager. 18 timer dagen med spilling, nothing but farming :)

 

 

Skaffet meg nettopp dette spillet på Steam, vet helt ærlig ikke så veldig hva jeg går til, har bare lest litt om det og såvidt sett litt skjermbilder, så kan jo bli spennende. :)

Si ifra om du liker det eller ikke, jeg kan anbefale 3-4 timer uavhengig spilling i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...