Gå til innhold

Kjøpe landeveissykkel fra england


Hallais

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en racer sykkel fra England og har sett litt på Wiggle og chainreactioncycles. Trur jeg skal holde meg til 8-9k og trenger litt hjelp.

Basso Loto 105 2013

Basso Laguna 105 2013

Giant Defy Composite 2 2012

Ridley Phaeton 7D5 Road Bike

 

Hvordan er de syklene der når det kommer til deler osv. Har ikke hatt slik sykkel før (har en scott scale 30 2010 nå)

Er det kanskje noen sykler der som er bedre?

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du vet hva du begir deg ut på så ville jeg ikke kjøpt en triathlon ramme. Disse er lagd for en mer aero sittestilling, og kan bli ukomfortable uten riktig trening.

 

Til sammenligning så ser jeg jevnlig cannondale CAAD10 105 til ca 8-10000 ferdig momset i norge med norsk reklamasjonsrett.

 

De syklene du viste til ga meg ikke bakoversveis prismessig. Hvis du ser etter mye for pengene kan både norske diamant/nakamura/white sykler levere. Innen import ville jeg kikket på canyon. (En canyon ultimate CF 8.0 med campognolo athena lander på ca 16500 ferdig momset)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Med mindre du vet hva du begir deg ut på så ville jeg ikke kjøpt en triathlon ramme. Disse er lagd for en mer aero sittestilling, og kan bli ukomfortable uten riktig trening. Til sammenligning så ser jeg jevnlig cannondale CAAD10 105 til ca 8-10000 ferdig momset i norge med norsk reklamasjonsrett. De syklene du viste til ga meg ikke bakoversveis prismessig. Hvis du ser etter mye for pengene kan både norske diamant/nakamura/white sykler levere. Innen import ville jeg kikket på canyon. (En canyon ultimate CF 8.0 med campognolo athena lander på ca 16500 ferdig momset)

 

Takk for svar, men trur ikke jeg blir til å gå for CF 8.0. Blir litt for dyr etter min mening. Kanskje jeg tar 7.0, men får se. Vil helst holde meg til rundt 10k. Får se om jeg ikke finner noe til den prisen enten her eller utenlands.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Takk for svar, men trur ikke jeg blir til å gå for CF 8.0. Blir litt for dyr etter min mening. Kanskje jeg tar 7.0, men får se. Vil helst holde meg til rundt 10k. Får se om jeg ikke finner noe til den prisen enten her eller utenlands.

Disse er rundt 10'. Har selv Meridaen..

http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Sykler/Landeveissykkel/RR-Pro-Landeveissykkel-13/p/1088062_1_Style

http://www.xxl.no/Root/Sykkel/Sykler/Landeveissykkel/Scultura-904-Landeveissykkel-13/p/1088370_1_Style

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...