Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal en dame si hvis hun har kjæreste?


Anbefalte innlegg

egentlig et spørsmål til dere jenter

 

Hva ville\pleier du å si dersom en kar prøver seg på deg og du har kjæreste??

 

enten over face,sms osv...?? ignorerer du han? eller sier det rett ut?

 

 

jeg sendte en søt 'god natt' melding men 1smiley, så svarer jenta med masse 'aaaawww'', hjerter og smiley, altså jeg viste ikke at hun hadde kjæreste

 

Men kan det ligge no mer bak? er det ikke litt 'farlig' for en jente å sende sånne ting til en anna gutt når hun har kjæreste ?? Anonym poster: 6c56afdcc6a60e7a4b1a4aa2cba7a702

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg til en grad enig i hva de andre folkene her skriver, men mener å ha lest og sett studier som viser til at kvinner faktisk pleier vente med å forlate et forhold til de nesten har en ny type. Personlig syntes jeg dette er helt tett, men hvis dette er trenden betyr ikke det at hun vil forlate deg på samme måte, men heller at hun er treg til å slå opp hvis det er egentlig hva hun ønsker.

Lenke til kommentar

Kvinner og spesielt jenter har et veldig stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Populært kalt "luremus".

 

Jenter elsker å ha gutter på kroken fordi det booster dem.

 

Skal du ha jenta må du være motsatt, det kommer til å drive henne gal. Spill spillet.

 

 

For å svare konkret til TS - don't get your hopes up. Du blir playet.

Lenke til kommentar

Kvinner og spesielt jenter har et veldig stort behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Populært kalt "luremus".

 

Jenter elsker å ha gutter på kroken fordi det booster dem.

 

Skal du ha jenta må du være motsatt, det kommer til å drive henne gal. Spill spillet.

 

 

For å svare konkret til TS - don't get your hopes up. Du blir playet.

 

 

forstår, men det jo ikke sånn at JEG var vill etter jenta når vi ble kjent, tvert imot! Hun som vare egentlig ut etter meg...MEN det var jeg som sendte totalt 4-5meldinger til henne etter dette..

 

er det noe å forvente kanskje litt i framtida??

Lenke til kommentar

Hvis hun er sånn mot deg i det forholdet hun er i nå, kommer hun til med overhengende sannsynlighet til å være sånn mot andre gutter når/hvis du eventuelt tar over drittjobben.

 

Think about it

Kanskje, hvem vet? Mange jenter liker å få oppmerksomhet i forhold, uten at dette betyr at de kommer til å være utro, hvis det var dette du prøvde å henvise til. TS får gjøre som han vil, siden det er han som må sette grensene for seg selv.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at noen jenter har ekstremt lav terskel for å sende hjerter og annet fjas. Det er alltid greit å være kritisk til dette. Hadde aldri prøvd meg eller håpet på noe som helst.

 

Overdreven bruk av emoticons er et tegn på at man skal holde seg unna den personen, uansett kjønn.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis hun er sånn mot deg i det forholdet hun er i nå, kommer hun til med overhengende sannsynlighet til å være sånn mot andre gutter når/hvis du eventuelt tar over drittjobben.

 

Think about it

 

Hun er en luremuss, den største å! Vet liksom ikke om jeg har allered gitt henne for mye oppmerksomhet, anger så jaaavliiigg!

Lenke til kommentar

Hvis noen legger meg til f. eks på Facebook som jeg kjenner sånn halvveis, så passer jeg på å nevne ganske raskt at "XXX og jeg var på kino" eller "jeg er hos XXX nå" så spør de som regel hvem det er, og da er det bare å si at det er kjæresten :) . Skriver veldig sjelden hjerter, til og med til kjæresten :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...