Plomma2 Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Ey folkens! Nå trenger jeg ekspert hjelp Jeg er STOR fan av CS.. Spiller det hele tiden.. I alle fall, jeg har en mic, men den høres veldig dårlig i CS (som er litt rart siden den høres fint i ventrillo) hvor finner jeg en billig, men god mic? Eller kan det være noe feil på CS innstillingene mine?
PoleCat Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Om du ikke endrer topic vil nok denne tråden bli stengt. Minner deg på retningslinjene. Bruk noe som f.eks "Problemer med mic i CS".
guom Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Har noen varslet mod.?? Neivel, da gjør jeg det. (for første gang, jeg er nervøs)
Ernie Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".
Anbefalte innlegg