Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukernes bilder - juli 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det ble skikkelig stilig! Synes generelt folk her inne tar knallgode bilder. Det tar litt motet fra meg...

 

Hvis du absolutt må være blant de ypperste i det du driver med kan jeg skjønne det, men hvis du virkelig liker bilder så er rangering underordnet. Da kan du la deg inspirere av gode fotografer i stedet for å la deg demotivere av dem. Og dette er stedet for den som lar seg inspirere og gleder seg over hva som er mulig å få til, om enn man må ta tiden til hjelp for å oppnå det man er ute etter.

 

Ikke bli motløs av andres kunst, la dem bli målløs av din. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det ble skikkelig stilig! Synes generelt folk her inne tar knallgode bilder. Det tar litt motet fra meg...

 

Takker - hyggelig å høre! og som aspirant sier - bli inspirert til å fotografere mer :) jeg syns faktisk tråder på akam.no er kanskje noe av det beste når det gjelder - noe for enn hver smak, stor variasjoner i pris på utstyret brukt og erfaringer blant fotografer. Gir god spekter - noe for alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Unna vei, det er MIN blomst, Bzzzzzzzzz!

 

Svære bier/humler eller hva det nå er, ser vi på Kreta!

Flere av denne arten holdt på rett utenfor balkongen hver dag. Flittige er de iallefall i varmen (lange arbeidsdager)- Bzzzzzz

Skarpet litt og hevet kontrast en god del, justert ned lys og justert opp fargemetning.

(Dessverre mangler det noe på skarpheten, strevde fælt med å prøve å få det skarpt på selve "herculusen", men tross rundt 30-40 skudd så lyktes jeg ikke helt... Prøvde å fange inntrykket fra vingene, Syntes det ble et artig bilde, lell)...

post-251380-0-03006300-1373391070_thumb.jpg

Olympus E-420 og Olympus Zuiko Digital ED 40-150mm 1:4.0-5.6

Brennvidde Lukkertid Blender ISO

150mm -----1/320s ---- f/7.1 ---- 100

Lenke til kommentar

Aida!

 

Et passende stort cruiseskip blir uansett veeeldig digert sammenlignet med en av de "store" gassferjene våre!

Som en ser er dette fotografert i sterkt motlys (sen ettermiddag)!

post-251380-0-50961500-1373474203_thumb.jpg

Canon EOS 7D og Canon EF-S 55-250mm f4-5.6 IS II

Brennvidde Lukkertid Blender ISO

131mm -----1/800s ---- f/10 ----200

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...