Gå til innhold

Ingen varsellyd på snapchat? Iphone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men jeg har iOS 7. Hvis «Lyder» er aktivert under Snapchat i varslingsinnstillingene ville jeg slettet Snapchat og prøvd på nytt.

Når jeg hadde iPhone ville ikke Snapchat gi lyd fra seg, verken under Ios5 eller ios6, jeg vet om flere som irriterer seg over dette...så det er sikkert noe nytt som har kommet i ios7. :)

Lenke til kommentar

Samme problem her.. Ingen lyd, men det viser at jeg har fått en ny Snapchat på lås skjermen og i varslingssenteret.

 

En ting jeg gjorde for å merke bedre når jeg får en Snapchat var å ta på funksjonen "LED-blink for varsler". Denne funksjonen finner du her: Generelt -->Tilgjengelighet -->skru på funksjonen. Når du får en varsel så vil blitsen blinke noen ganger. Du får også blink når du mottar meldinger og telefonsamtaler. En veldig bra funksjon som jeg anbefaler deg å prøve :)

Lenke til kommentar

Fikk dette svaret fra Snapchat support:

 

Team Snapchat replied:

Hello,

Currently Snapchat does not support sound or vibrating notifications. However, we try to take all our user's opinions into consideration, especially when working on our new Snapchat updates :)

Thank you for your support,

Team

Snapchat

Lenke til kommentar

Fikk til å få min notification tilbake. Usikker på om det er lyd eller vibrasjon, har ikke fulgt med. Men får i alle fall den notification oppe ved linja.

 

Gikk inn på appen, tvingte avslutning og slettet lokale data (alt foruten om appen). Blir i praksis det samme som å fjerne og installere den på nytt.

 

Gjorde susen for min del, fra å gå fra ingen notification i det hele tatt.

 

edit: Igjen, android for min del.

Endret av uTukt
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...