Zeph Skrevet 29. juni 2013 Skrevet 29. juni 2013 kattungen, Star Fox og Sakiko er i dag innført som nye veiledere. Me takkar for viljen til å bidra og ser fram til eit godt samarbeid.
Der Kaiser Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Kan noen fortelle en stakkars strandet i det som må være verdens varmeste land forklare hva dette innebærer for meg som forumbruker?
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2013 Skrevet 1. juli 2013 Du har flere til å passe på deg.Og flere til å sjekke at du poster trådene dine på rett sted. Og flere til å rydde opp etter deg......
toth Skrevet 3. juli 2013 Skrevet 3. juli 2013 Dette er beste plassen jeg fant for å stille nysgjerrigheten: Hva innebærer tittelen "EKSTRA" under profilbildet til visse brukere?
Saapa Skrevet 3. juli 2013 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Dette er beste plassen jeg fant for å stille nysgjerrigheten: Hva innebærer tittelen "EKSTRA" under profilbildet til visse brukere? At de har betalt for Ekstra tjenesten til hardware.no. Se http://www.hardware.no/ekstra Endret 4. juli 2013 av Saapa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå