Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe problem å bo sør for sentrum så lenge du bor i nærheten av buss 3/4/5/6. Det er for eksempel helt kurant å bo på Landås eller Slettebakken så lenge du ikke har noe imot å sitte på bussen i 25 minutter. Jeg ville ikke gjort det selv, men boligprisene er lavere jo lengre vekk fra sentrum du kommer.

Lenke til kommentar

Etter at jeg tabbet meg ut med 6-4-4-4 på eksamen i år ligger jeg på ... 52 poeng med førstegangsvitnemål i hånda. :omg:

Haha, jeg tabbet meg ut med 6-4-4-3, så ligger nå på 56 :( Dessverre. Eksamen er en liten knekker, ødelegger så mye .. Har enda ikke fått svarene på klagene mine, så vi får se i morgen da.

 

Er der noen her som vil skildre fadderuken ved NHH? :)

Endret av Potissimus
Lenke til kommentar

Jeg tror heller ikke at man kan senke promillenivået merkbart på et år. Jeg og flere andre på gruppa mi ble kastet ut fra Klubben et par ganger i fjor. Slik blir det vel i år også.

 

Nei, jeg skal ikke være fadder. Jeg tar heller lenger ferie og unngår å bruke opp studielånet på det pengesluket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Poenggrensen i førstegangskvoten ligger i år på 52,9

 

Det er identisk med førsteinntaket i fjor. Ved suppleringsinntaket gikk den ned til 52.6. Den reell grensen er enda lavere, fordi bevegelsene etter suppleringsinntaket 27. juli ikke er med i statistikken. Det skjer en del endringer de 3-4 ukene frem til studiestart, så er det også en del som ikke møter. Fatt mot. :)

Lenke til kommentar

Det er identisk med førsteinntaket i fjor. Ved suppleringsinntaket gikk den ned til 52.6. Den reell grensen er enda lavere, fordi bevegelsene etter suppleringsinntaket 27. juli ikke er med i statistikken. Det skjer en del endringer de 3-4 ukene frem til studiestart, så er det også en del som ikke møter. Fatt mot. :)

Hva med snittkarakteren fra bachelorgraden til master?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...