Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liten penis i slapp tilstand


Anbefalte innlegg

I slapp tilstand er penisen min knøttliten. Omkrent som øverste leddet på tommelen min, kanskje litt tykkere.

 

Jeg har et "kompleks" omkring dette. Jeg er ikke seksuelt aktiv og har heller aldri vært det, så jeg har ikke "vist" den til noen medlemmer av den kvinnelige befolkningen. Men jeg frykter at de vil le seg ihjel...

 

Det rare er at den ifølge det som står om penisstørrelser på nettet er helt normal. Litt flaut at jeg faktisk har målt, men når jeg tenker meg om så har nok 99% gjort det, selv om kanskje ikke alle vil innrømme det. 14 cm i omkrets og 14 cm lang om jeg presser tommestokken inn (altså slik at jeg ikke måler fra selve huden, men det mer harde stoffet bak huden - over penis altså).

 

For å være ærlig så føler jeg at jeg aldri kommer til å ha sex, og at noen damer først kommer til å se "den" når de skal hjelpe meg på toalettet når jeg er på gamlehjemmet. Da vil den jo selvsagt ikke være stiv... og da forestiller jeg meg at de kommer til å latterliggjøre meg.

 

Bekymrer meg også for scenariet der jeg skal opereres på sykehus - da kan det jo også hende noen damer får se den (i slapp tilstand).

 

Men men, det er jo egentlig lite jeg kan gjøre med dette igrunn.

 

Det jeg kunne gjort noe med var jo jomfrudommen min. (Når jeg tilfredsstiller meg selv ser jeg ofte for meg den og den ta på penisen min og liker det.) Men det føler jeg jo er absolutt håpløst.

 

Kvinner har absolutt ikke sansen for meg. Jeg må være den minst sjarmerende mannen som finnes.

 

Ikke hjelper det at jeg er sjenert og redd for avvisning heller.

 

Nei, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Det er sikkert fint med sex liksom. Føler jo at jeg går glipp av noe. Anonym poster: 17539d32faed8cb1f46622c6532a189d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i akkurat samme scenario som deg. Den er liten i slapp tilstand, og vokser til 14cm når den er erigert. Håper at den vil gro noen centimeter til, men tror ikke det kommer til å skje dessverre. Føles dritt, rett og slett.

 

Nå er jeg bare 16 år da, hvor gammel er du? Anonym poster: 6d9b0bde80754354908b428aa6e6c8de Anonym poster: 6d9b0bde80754354908b428aa6e6c8de

Lenke til kommentar

Øverste ledd i tommelfingeren, er det ikke snakk om bare 2-3 cm da?

Du kan ha noe som heter mikropenis. Det er en relativt sjelden genfeil som intreffer 0.6% av menn på kloden.

 

Ellers ser jeg at din penis vokser nesten 7 ganger i størrelse ved erigrering. Ikke værst.

Lenke til kommentar

14 cm i omkrets og 14 cm lang

 

 

tjukkeste pølsa jeg har hørt om! :D

 

Øverste ledd i tommelfingeren, er det ikke snakk om bare 2-3 cm da?

Du kan ha noe som heter mikropenis. Det er en relativt sjelden genfeil som intreffer 0.6% av menn på kloden.

 

Ellers ser jeg at din penis vokser nesten 7 ganger i størrelse ved erigrering. Ikke værst.

 

Mikro penis gjelder snoppen i erigert tilstand.

 

men og ha liten tryllestav i slapp tilstand er helt normalt. hvis du ser noen som har ganske stor i slapp tilstand, så betyr det at de nylig har satt opp teltet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Øverste ledd i tommelfingeren, er det ikke snakk om bare 2-3 cm da?

Du kan ha noe som heter mikropenis. Det er en relativt sjelden genfeil som intreffer 0.6% av menn på kloden.

 

Ellers ser jeg at din penis vokser nesten 7 ganger i størrelse ved erigrering. Ikke værst.

 

Jeg har vel ikke "mikropenis" i og med at den i stiv tilstand er normal (definert som 10-20 cm)... det er ikke det som er problemet mitt. ;-)

 

Er forøvrig 30 år, og har nok av psykiske lidelser utenom dette. ;-) Anonym poster: 17539d32faed8cb1f46622c6532a189d

Lenke til kommentar

Kvinner bryr seg (somregel) ikke om hvordan "junior" ser ut slapp, ta det med ro. Og angående gamlehjemmet, kvinnene (og mennene forsåvidt) som jobber der bryr seg da virkelig ikke om hvordan gamlingenes kjønnsorgan ser ut! Kan du tenke deg en 85 år gammel dås med gråhvitt hår? Sikkert ikke noe vakkert syn det heller. Nå må du bare puste ut og inn endel ganger, og riste det av deg.

Lenke til kommentar

Damer blir da ikke sammen med noen på grunn av penis størrelsen, hva er det for noe tull?? De liker personligheten først og fremst og siden omtrent 95% av kvinnene får orgasme ene og alene ved klitoris stimuli så har egentlig ikke "høvdingens" størrelse noe å si... Du må nok belage deg på å bruke tungen isteden tenker jeg :) Det er uansett mest nerver ytterst i sjeden, så at høvdingen ikke er så lang har ingen betydning... 12-14 centimeter er gjennomsnittet for de som lurte, så har står du ikke tilbake for noe!!!

 

Først og fremst må du gjøre noe med personligheten din, du må bli mer selvsikker!! Om du ikke er selvsikker så later du som at du er det, det virket for meg ihvertfall, så kommer selvsikkerheten etterhvert. For som jeg sa så er det først og fremst personligheten kvinner liker og har du en usikker fremtoning så ser de det. Later du som du er selvsikker derimot, så ser de det ikke og du vil merke større pågang. For all del, vær ærlig og åpen for det, selv om du later som du er selvssikker, da selvsikkerhet ikke har noe med å være et rasshull eller på noen måte må tråkke på andre, men det finner du ut av.

 

Selv var jeg så sjenert i begynnelsen at jeg ikke engang turte å kjøpe kondomer og var ALT annet enn selvsikker før, under og etter det første ordentlige nummeret jeg fikk med ei dame, men det merket ikke dama, for hun trodde jeg var selvsikker... Når det var gjort vokste liksom selvsikkerheten til jeg ikke lenger trengte å late som, det er helt naturlig det, så det er bare å gå ut å prøve!!

 

Lykke til! :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Helt normal er du. Jobbet endel i omsorgssektoren, så der ser man slik folk er. Da er det ikke bare de som 'tørr' å vise den fram som må det, men alle iom det må vaskes. (snakker om slapp tilstand)

 

Selvfølgelig ikke morsomt å vise seg fram når man ser liten ut slapp, men de som kan litt om det vet at størrelsen slapp ikke viser hvor stor den blir erigert. Der er du forøvrig også normal.

 

Så mitt råd er å prøve å tenke på at det er mange flere enn deg, og det er de som skjuler seg fra å vise den offentlig i basseng osv, derfor får man et litt skjevt bilde av hvor normalt det er med den størrelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Min penis er 7cm på det korteste og tynn som en penn.
Det er når du skal ha sex størrelsen teller (til en viss grad).

Min går fra 7 til 16cm på et nanosekund når jeg skal ha sex og den blir hardere enn stål og står rett til vers.

Men så bruker jeg amfetamin nå og da og da er den knappe 5cm i slapp tilstand og 14cm erigert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...