Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Sukker" og nettdating


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Siden dette er "manneforumet", så tenkte jeg at jeg skulle spørre om hjelp her..

 

Men har i det siste blitt introdusert for "sukker", og lurer på hva det er dere menn kikker etter når dere er på profiler? Hvilke profiler er det som fanger oppmerksomheten liksom? Hvis man har en fint profilbilde, så trenger man ikke skrive noe vesentlig? :p

 

Får så mange forskjellige henvendelser, og vet ikke hvor mye man legger i ei melding på slike nettdatingsider.

 

Føler dette ble off topic, og har ikke peiling om jeg har truffet rett forum. Men tenkte jeg bare skulle høre.

 

Ha en flott dag! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinne ja. I 20-årene. Hehe, så da trenger jeg ikke å legge all verden av tid for å skrive noe tekst liksom? De fleste menn vil bare skumlese igjennom??! Er ikke så veldig fan av det selv forsåvidt, i hvertfall ikke når det blir lange tunge tekster uten avsnitt....

 

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Kvinne ja. I 20-årene. Hehe, så da trenger jeg ikke å legge all verden av tid for å skrive noe tekst liksom? De fleste menn vil bare skumlese igjennom??! Er ikke så veldig fan av det selv forsåvidt, i hvertfall ikke når det blir lange tunge tekster uten avsnitt....

 

Men takk for svar :)

 

Dei fleste menn vil ikkje berre skumlesa, dei vil også senda deg melding. :)

Lenke til kommentar

Jeg ser etter bilde (helst flere), om vi har samme interesser (trenger ikke være helt like, men helst like), hva vedkommende skriver om seg selv slik at jeg kan få et inntrykk av hvem jeg har å gjøre med.

 

Hvis jeg finner de tre nevnte kriteriene som "oppfylt" kan jeg tenke meg at dette er en person jeg kan bli kjent med. Nå skal de sies at dette er tankegangen min for jeg har ikke fikset profilen på leeeenge :p

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

lurer på hva det er dere menn kikker etter når dere er på profiler? Hvilke profiler er det som fanger oppmerksomheten liksom? Hvis man har en fint profilbilde, så trenger man ikke skrive noe vesentlig? :p

Et profilbilde med et naturlig smil scorer mange poeng. Gjerne med et glimt i øyet hvis det sier deg noe. Et godt profilbide tatt ute i solen, der man ser hele ansiktet. Ta gjerne mange bilder av deg selv, der du prøver og feiler, også velger du det som ser best eller mest naturlig ut.

Det er veldig viktig at du ikke lager et veldig påklistret smil som veldig mange andre gjør. Eller at du føler at du må "pose" foran kameraet. Det er instant turn-off for min del. Det skal heller ikke være nødvendig å ta bilde av hele kroppen sin med kløften synlig, da dette bare vil sende feil signaler.

 

Det er mange looney tunes på sukker, bare så du er advart.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har ikke peiling på dating osv, men jeg vil tro en god tekst, med en grei ingress ville fått min oppmerksomhet. Er ikke den som bare er interessert i utseendet.

Lenke til kommentar

Tusen takk for konstruktive svar :)

 

Jeg vet ikke helt om dette er noe for meg, men tenkte at det ikke skader å prøve. Nysgjerrig av natur, så da er det jo gøy å prøve noe nytt :p

 

Tror jeg har en ok tekst, som ikke er for lang (!!!). Lurte bare på hvordan dere menn går frem når det gjelder å finne en profil på nettet, men ser ut til at det stemmer med min fremgangsmåte selv. ;) Sååå da har jeg det litt mer klart.

 

Har oppdaget at det finnes looney tunes. Snakk om nettvett, da! :p

Lenke til kommentar

Men har i det siste blitt introdusert for "sukker", og lurer på hva det er dere menn kikker etter når dere er på profiler? Hvilke profiler er det som fanger oppmerksomheten liksom?

 

Menn sjekker kjønnet. Alle som er hunkjønn fanger oppmerksomheten deres. Det er langt større etterspørsel etter kvinner enn menn på datingsider, så de færreste tar seg råd til å være kresne.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

Jeg har vært medlem der i 7 måneder nå og har kontaktet et flertalls damer men ingen har vært interresert, de som sier det er enkelt å møte noen på dating sider tar grundig feil. For kvinner er det kanskje slik men med oss menn må vi slite og bruke tid på å få dem til å like oss før de i det hele tatt vurderer og la deg besøke dem, geez så mye styr

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvor aktive er jentene på den siden, egentlig? Får dere gutter noengang meldinger uoppfordret?

I mine syv måneder har jeg faktisk aldri fått en eneste meldig fra ei jente uten at jeg har kontaktet henne

Lenke til kommentar

Trådstarter har vel fått tilbakemelding og er ikke aktiv her lenger, men det jeg ser etter er et pent bilde med trekk jeg liker, noenlunde like interesser, et passende matchtre, og selvsagt leser jeg teksten også. Målet er jo å finne noen man faktisk liker, ikke bare et glansbilde, så det blir litt meningsløst å bare gå ut ifra bildet. Når det er sagt, så er selvsagt fysisk tiltrekning viktig, så bildet er nok den viktigste utsilingsfaktoren.

 

Har verken sendt eller mottatt noen meldinger der selv, men ble medlem for en liten uke siden og er bare gratismedlem, så da er det rimelig store begrensninger. Lurer litt å stikke på den sukkerfesten, men får se hva jeg våger meg til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...