Gå til innhold

Sjekk dette... LOL

~~Undertaker~~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o jaja, som noen foreslår, de tar sikkert jobben på Elkjøp, synes jeg ser en Elkjøp kar tar skjermen med på bakrommet og snur i døra leverer den tilbake og forlanger en tusenlapp og påstår jobben er utført :lol:

Skrevet

den der var litt fin ja. ja å som han på vg.no forumet spurte om må jeg oppgradere skjermkortet? hvordan i all verden skulle han få til det da? hvis man mener å klokke kortet sitt så er ikke dette å oppgradere. tror ikkke han burde prøve seg på å klokke noen ting heller. da kan det blir litt ja, hmmm, dere skjønner?

Skrevet

hehe, minner meg om en på skolen for lenge siden, som hadde kjøpt seg nytt skjermkort med 16mb ram. Så klarer en fyr å prestere å spørre om han får kopiere skjermkortet, hvis han tar med 16 disketter. SERIØST :lol:

Skrevet

om en 30 års tid, når nano teknologien begynner å gjøre sitt inntog komme folk til å le av denne tråden :) blir gøy å kunne laste ned hw fra internett, og printe det ut (på din noget spesielle printer seff).

Skrevet
Pass på at du du rydder fram bedre plass rund skjermen før du oppdaterer. Jeg ødela en vase da jeg oppdaterte min 15" til widescreen.
:lol:

At det går an å være så skrudd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...