Gå til innhold

Knust skjerm/sneglepc


Anbefalte innlegg

Godmorgen:)

 

Jeg er i en situasjon akkurat nå hvor jeg trenger en pc, men har div problemer. Jeg har for øyeblikket 2 aktuelle laptoper, men sliter med begge.

 

Den første er en HP skolepc av modellen som ble delt ut i fjord. Jeg har akkurat fått den tilbake fra reparasjon pga defekt harddisk, men den er tregere enn noensinne. Jeg fikk beskjed om at pcen skulle være ordnet opp i, men den er altså ikke det. Hele greia hakker, tilogmed hvis jeg bare hører på musikk, og kan ofte "hoppe" som en CD med hakk i. Har har kjørt antivirus, defragmentert, og en god del annet, men får ingen forbedring. Strømalternativer og ladder har ikke hatt noensomhelst effekt. Skulle gjerne hatt hjelp, er litt desperat.

 

Den andre pcen er en litt gamlere HP spill-pc. Den er datert ca da quad-core ble introdusert på bærbar. For en tid tilbake siden knuste jeg skjermen, og siden da har den blitt liggende i en skap. Problemet er at jeg ikke vet eksakt hva som er galt med den siden skjermen er kaputt. Jeg har prøvd å plugge den i en pceskjerm, men får ingen signal. Den ladder som normalt og slår seg på som vanlig, men det skjer liksom aldri noe. Pcen hadde ingen problemer før skjermen knustes, virker rart at noe skal ha blitt ødelagt samtidig. Er kanskje verd å legge ved at skjermen fikk et lite slag, resten av pcen var uberørt.

 

Takk på forhånd for svar, alt settes pris på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...