Gå til innhold

Animasjon med Logitech QuickCam Web


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har gått til anskaffelse av et Logitech QuickCam Web (fulgte med en Dell PC). Ser i hjelpen til programmet ImageStudio at det skal være mulig å lage animasjoner med programvaren/webkameraet. Problemet mitt er at menyvalget for animasjon ikke dukker opp i programmet.

 

Har oppgradert til nyeste versjon, men har fremdeles ikke muligheten til å lage animasjoner. Regner med at den funksjonen blir skrudd av for kameraet mitt.

 

Er det noen som kjenner til hvordan jeg kan "aktivere" den funksjonen i imageStudio? Har kikket i .ini filer og i registeret. Ei heller funnet noe nyttig på google - så jeg står litt fast. (Sender nok en mail til kundeservice en vakker dag)

Hvis noen har forslag til noen enkle, men gode programmer for å spille inn stop-motion animasjoner fra et (web)kamera blir jeg også veldig glad :-)

 

EDIT:

Søkte på Stop-motion software og fikk ganske mange treff. Har lastet ned et program fra http://www.animateclay.com/capture.htm. Ganske lite (250kbB), gratis og kjempe enkelt (passer meg perfekt)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har akkurat det samme problemet med mitt nye webkamera "Logitech® QuickCam® for Notebooks" Er også dårlig bilde på denne. Horisontale striper og ganske kornete.

 

Så derfor har jeg tenkt å bytte til "Logitech® QuickCam® Zoom"

 

- Vet noen om "Animasjon"-tab'en fungerer på dette kameraet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...