Gå til innhold

"Bli en bedre selger på 3 timer" kurs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hanne?

 

Jeg har ikke vært på hans foredrag, men det er veldig tvilsomt at du blir en god selger etter bare tre timer foredrag. Man må jobbe mye for å utvikle seg, og det tar mye lengre tid enn tre timer

Absolutt ikke veldig tvilsomt. Noen har lettere for å bli selgere enn andre (noen har personligheten som kreves), da trengs ikke mye trening for å bli en god selger. Og til og med uten personligheten tar det ikke lange tida (men ja, nok en del mer enn tre timer :)).

Lenke til kommentar

Hanne?

 

Jeg har ikke vært på hans foredrag, men det er veldig tvilsomt at du blir en god selger etter bare tre timer foredrag. Man må jobbe mye for å utvikle seg, og det tar mye lengre tid enn tre timer

 

Nå fungerer ikke linken til TS, så jeg baserer dette kun på overskriften, men: Det er da ingen som har sagt at man blir en god selger på 3 timer? Kun at man blir bedre. Om man i utgangspunktet er helt forferdelig, og etter 3 timer med kurs er litt mindre forferdelig, har man blitt bedre.

 

Det er da ikke særlig tvilsomt at man kan bli bedre av å gå på et tretimerskurs?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...