Gå til innhold

Asfaltbanden


Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som ser på medias uendelige fokusering på asfaltbanden som et desperat forsøk på å skape et dårlig inntrykk av hvite utendinger i Norge?

 

 

Dagbladet har t.o.m et eget team som jobber med asfaltbandene spesifikt.

 

Siste sak de har er hvordan asfaltbandene angivelig tjener fett på drap av nesehorn.

 

Asfaltbandenes hemmelige gullgruve: Tjener fett på drap på neshorn

 

http://www.dagbladet...litet/26819632/

Endret av Holoskeptiker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke engang hørt uttrykket "asfaltbander" før. Men nå leser jeg ikke Blabla. Det sparer meg for mye ergrelser og kan anbefales til alle som vil beholde fornuften.

 

Til spørsmålet: Siden jeg ikke har fått med meg uttrykker så har jeg nok heller ikke merket noen uendelig fokusering i de media jeg leser. De dukker dog av og til opp i lokalavisene når de har vært på tokt i Bergen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

"Desperat forsøk på å skape et dårlig inntrykk av hvite utlendinger i Norge?" ?? Dette er noen kriminelle jævler som fortjener all fokusen de kan få. De er den nordeuropeiske varianten av Romfolket som herjer i de fleste storbyer i Norge for tiden. Samme ulla. https://en.wikipedia...rish_Travellers

Joda, jeg ser den, men det er ikke måte på hvor masse fokus det er på saken, hvordan dagbladet har satt av et eget team til å dekke den etc. Utkastelse har vel også vært nevnt av noen av de talende hodene, man ser ikke samme typen fokusering på f.eks sigøynere og i alle fall ingen som taler for å kaste de ut av landet, nei, de skal man aller helst sy puter under armene på.

Lenke til kommentar

Siste sak de har er hvordan asfaltbandene angivelig tjener fett på drap av nesehorn.

 

Asfaltbandenes hemmelige gullgruve: Tjener fett på drap på neshorn

 

Bra de ikke bare driver med tyveri. Synd neshorn jakt ikke er lovlig, da kunne de jo avlet dem for hornene, og vi ville sluppet problemer som utryddelse.

Lenke til kommentar

Joda, jeg ser den, men det er ikke måte på hvor masse fokus det er på saken, hvordan dagbladet har satt av et eget team til å dekke den etc. Utkastelse har vel også vært nevnt av noen av de talende hodene, man ser ikke samme typen fokusering på f.eks sigøynere og i alle fall ingen som taler for å kaste de ut av landet, nei, de skal man aller helst sy puter under armene på.

Dagbladet har bare ikke skjønt at de alle havner under fellesbetegnelsen "sigøynere". Når dette går opp for dem så skyter nok deres politiske korrekthet og redsel og feighet inn for fullt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, jeg ser den, men det er ikke måte på hvor masse fokus det er på saken, hvordan dagbladet har satt av et eget team til å dekke den etc. Utkastelse har vel også vært nevnt av noen av de talende hodene, man ser ikke samme typen fokusering på f.eks sigøynere og i alle fall ingen som taler for å kaste de ut av landet, nei, de skal man aller helst sy puter under armene på.

 

Det er ingen som snakker om utkastelse av sigøynere? :hmm:

 

Hvilken stein har du bodd under de siste årene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Joda, jeg ser den, men det er ikke måte på hvor masse fokus det er på saken, hvordan dagbladet har satt av et eget team til å dekke den etc. Utkastelse har vel også vært nevnt av noen av de talende hodene, man ser ikke samme typen fokusering på f.eks sigøynere og i alle fall ingen som taler for å kaste de ut av landet, nei, de skal man aller helst sy puter under armene på.

 

Neida, vi lar asfaltbandene rekruttere og utnytte dem - helt vanlig grei kapitalisme, og hvermansen får oppgradert sine oppkjørsler, mens de snyter på skatten. Deilig symbiose. Hva blir det neste? Kokosnøttmafia, som oser rundt i landet og setter opp fullvoksne kokospalmer, eller kanskje Sandbeduiner som kommer rett hjem og anlegger en liten badestrand ifm med den pene nyasfalterte oppkjørselen. Bruk nå kreativiteten litt, så løfter vi dette landet i flokk!

Lenke til kommentar

Da jeg leste om asfaltbanden første gang i Dagbladet, skrev de at de lønnet noen utenlandske arbeidere for 88 kroner i Norge. Jeg forsto ikke helt poenget med artikkelen siden minimumslønnen i Romania er 7 kroner, og det er mangel på jobber. 88 kroner høres da fint ut. Det er ca 180K kroner i året. Jeg ville hatt null problem å jobbe for en slik lønn om jeg ikke kunne fått noe bedre. Derimot ville jeg hatt store problemer med å overleve på 7 kroner i Romania. Det ville ha vært et rent helvete.

 

Jeg anser det ikke som spesielt barmhjertig av Norge å stenge dem ut av det norske arbeidsmarkedet ved å kreve at de skal ha norsk tarifflønn. En lønn som er høyere enn andre yrkesgrupper. Da gir det absolutt ingen mening å ansette dem, og de må dra hjem. Er de heldig så får de en lønn på 7 kroner timen.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...