Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hebefili, psykolog, moralpreik


Staketten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Wow . . . Man er vel fortsatt et menneske, selv om man har en avvikende seksualitet?

 

Stemmer, men skal dem få lov å være i stand til det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Selvsagt. De må straffes hvis de gjør en ulovlig handling, slik som alle andre, men så mye lenger enn dette synes jeg er helt uetisk å gå.

 

Jeg synes det er uetisk å la dem få gå rundt, uten å være kastrert. Man burde lage et register for alle som er pedofile/hebefile, og kastrere alle.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er uetisk å la dem få gå rundt, uten å være kastrert. Man burde lage et register for alle som er pedofile/hebefile, og kastrere alle.

Kastrering som fører til at de ikke engang klarer å fappe til fantasiene sine gjør dem ofte bare mer ødelagt psykisk sånn at de igjen kan finne på mye værre ting enn å bare voldta, nakkeskudd er den tryggeste og letteste måten å takle dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kastrering som fører til at de ikke engang klarer å fappe til fantasiene sine gjør dem ofte bare mer ødelagt psykisk sånn at de igjen kan finne på mye værre ting enn å bare voldta, nakkeskudd er den tryggeste og letteste måten å takle dem.

 

Og det er jo etisk, jada!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Om alternativet fører til risiko for at de kan ødelegge livene til barn/unge enda mer enn de kunne fra før av, sure hvorfor ikke.

 

Hadde det vært opp til meg hadde det vært arbeidsleir/nakkeskudd som var tingen.

 

Hvor er kildene dine som beviser at kastrering/kjemisk kastrering har noen som helst effekt på det psykiske?

 

Og jeg mener det å lage konsentrasjonsleirer/drap er for langt å gå.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Trådstarter har henvendt seg til meg personlig på et annet forum, etter at jeg hadde skrevet åpent om at jeg var femten år og jomfru. Han spurte meg rett ut om jeg ville ligge med ham. Det synes ikke jeg er tegn på at man prøver å ta tak i problemet. Når man intensjonelt går inn for å begå lovbrudd, bør det straffes. Anonym poster: 26d7b84657b1c539c9fd2e7b926de71c Anonym poster: 26d7b84657b1c539c9fd2e7b926de71c Anonym poster: 26d7b84657b1c539c9fd2e7b926de71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trådstarter har henvendt seg til meg personlig på et annet forum, etter at jeg hadde skrevet åpent om at jeg var femten år og jomfru. Han spurte meg rett ut om jeg ville ligge med ham. Det synes ikke jeg er tegn på at man prøver å ta tak i problemet. Når man intensjonelt går inn for å begå lovbrudd, bør det straffes. Anonym poster: 26d7b84657b1c539c9fd2e7b926de71c Anonym poster: 26d7b84657b1c539c9fd2e7b926de71c Anonym poster: 26d7b84657b1c539c9fd2e7b926de71c

Nå har det seg slik at eg er *trommevirvel* 20 år. Det er ikkje unormalt med eit slik forhold. Og 15 år, då er det grenseland mellom hebefili og den seksuelle lågalderen, fylgd av å verta myndig to år etter.

Da er tråden Jomfru søkjer jomfru mykje meir relevant enn denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...