Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hebefili, psykolog, moralpreik


Staketten

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er uetisk å la dem få gå rundt, uten å være kastrert. Man burde lage et register for alle som er pedofile/hebefile, og kastrere alle.

Ja, det er jo flott for deg at du ikke var så uheldig å være en av disse da du kom til verden. Da ser du visst ingen problemer med å redusere dem til annenrangs, mindreverdige mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke bare å kastrere? Skal virkelig personer som har lyst til å ha sex med barn få lov å være i stand til det?

Det at man tenner på ungdom (hvor kom barn inn i bildet?) betyr ikke at personen har lyst på å ha sex med dem. For i en totalvurdering kan andre ting (som følelse av respekt for ungdommen) veie mye tyngre enn et signal fra seksualiteten.

 

Enkelte heterofile menn virker å ha en helt ubendig (haha) sexlyst og tror at alle har det samme, men sånn er det faktisk ikke. Enkelte har så svak sexlyst at det er enkelt å stå imot forbuden frukt.

 

Hva kastrering har med saken å gjøre skjønner jeg heller ikke. Det er helt sikkert like ødeleggende om en overgriper bruker fingrene, kysser, etc...

 

De fleste voldtekter skjer av heteroseksuelle menn, skal vi kastrere alle? Megalogikk.

Anonym poster: 4070993c396e923c4471f4570a53763d

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Klag på psykologen! Man kan ikke kritisere noen for legningen sin, uansett. Man skal dømmes for sine handlinger.

 

 

 

Anonym poster: 4070993c396e923c4471f4570a53763d

 

Her er en fin rekkefølge: vokt dine tanker, fordi de blir til ord, som igjen blir til handlinger som former karakteren din, og manifesterer seg i din skjebne, og så var det livet over .. Kan jeg få en sjanse til? .... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...