Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Organisasjonsatferd og ledelse eksamen! (ORG3402)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner meg godt igjen, blir nok en lang dag.. Må stå ja.

Ser at strykprosenten er relativt lav i dette faget her. Er det slik at terskelen for å stå er liten?

Jeg kan for så vidt alle oppgavene nå, men er redd for at jeg kommer til å glemme viktige ting når jeg først sitter der.

Lenke til kommentar

 

Kjenner meg godt igjen, blir nok en lang dag.. Må stå ja.

Ser at strykprosenten er relativt lav i dette faget her. Er det slik at terskelen for å stå er liten?

Jeg kan for så vidt alle oppgavene nå, men er redd for at jeg kommer til å glemme viktige ting når jeg først sitter der.

 

Så lenge du klarer å svare noe relevant på begge oppgavene, tror jeg nok du står ja :)

Lenke til kommentar

Oppgave 9 ble gitt høst12. Men hvis man ser på tidligere eksamener, så har verken 4 eller 6 blitt gitt (fra høst11) hvertfall. Eller tar jeg feil her?

 

Blir ikke overrasket om vi får oppgave 1, da den ikke har vært før. Ser noen nevner at foreleser mener det er veldig usannsynlig at den blir gitt, men den er jo 1 av de 13, så å unngå denne som er relativt lett vil være dumt.

 

De som er MEGET usannsynlig kommer må nesten være 3 og 11, disse har begge blitt gitt ved 3 anledninger siden 2010, og ble sist gitt ved den siste eksamen. Lite trolig at de kommer igjen nå.

 

Ut i fra hva jeg har foran meg her så kan jeg ikke se at det har blitt gitt tilsvarende oppgaver som var semesteret før.

 

Om man skal snevre inn enda mer, så hadde jeg muligens valgt vekk Oppgave 2. Ble gitt V2013, og har blitt gitt ved 2 anledninger tidligere. Men igjen en relativt lett Oppgave, så å unngå denne er kanskje også veldig unødvendig.

 

Alt annet er det stor sannsynlighet for at det kommer:

 

4,5,6,7,8, 9 (9.aldri blitt gitt før, hva med å ta en råsjans her?), 10, 12, 13 og da gjerne 1 for min del.

Oppgave 9 ble gitt høst12. Men hvis man ser på tidligere eksamener, så har verken 4 eller 6 blitt gitt (fra høst11) hvertfall. Eller tar jeg feil her?

Takk. Eneste eksamensoppgaven jeg ikke fant i senseorveiledningen. Hva annet ble gitt H12?

 

Lenke til kommentar

 

Oppgave 9 ble gitt høst12. Men hvis man ser på tidligere eksamener, så har verken 4 eller 6 blitt gitt (fra høst11) hvertfall. Eller tar jeg feil her?

 

Blir ikke overrasket om vi får oppgave 1, da den ikke har vært før. Ser noen nevner at foreleser mener det er veldig usannsynlig at den blir gitt, men den er jo 1 av de 13, så å unngå denne som er relativt lett vil være dumt.

 

De som er MEGET usannsynlig kommer må nesten være 3 og 11, disse har begge blitt gitt ved 3 anledninger siden 2010, og ble sist gitt ved den siste eksamen. Lite trolig at de kommer igjen nå.

 

Ut i fra hva jeg har foran meg her så kan jeg ikke se at det har blitt gitt tilsvarende oppgaver som var semesteret før.

 

Om man skal snevre inn enda mer, så hadde jeg muligens valgt vekk Oppgave 2. Ble gitt V2013, og har blitt gitt ved 2 anledninger tidligere. Men igjen en relativt lett Oppgave, så å unngå denne er kanskje også veldig unødvendig.

 

Alt annet er det stor sannsynlighet for at det kommer:

 

4,5,6,7,8, 9 (9.aldri blitt gitt før, hva med å ta en råsjans her?), 10, 12, 13 og da gjerne 1 for min del.

Oppgave 9 ble gitt høst12. Men hvis man ser på tidligere eksamener, så har verken 4 eller 6 blitt gitt (fra høst11) hvertfall. Eller tar jeg feil her?

Takk. Eneste eksamensoppgaven jeg ikke fant i senseorveiledningen. Hva annet ble gitt H12?

 

 

Oppgave 7 :)

Lenke til kommentar

 

 

Kjenner meg godt igjen, blir nok en lang dag.. Må stå ja.

Ser at strykprosenten er relativt lav i dette faget her. Er det slik at terskelen for å stå er liten?

Jeg kan for så vidt alle oppgavene nå, men er redd for at jeg kommer til å glemme viktige ting når jeg først sitter der.

 

Så lenge du klarer å svare noe relevant på begge oppgavene, tror jeg nok du står ja :)

 

Da går det nok bra, har all kunskapen som skal til tenker jeg, sitter med de viktigste teoriene i hodet, og kommer nok på litt mer når jeg først sitter der.

Skal bli godt med ferie nå. :)

Lenke til kommentar

 

Kjenner meg godt igjen, blir nok en lang dag.. Må stå ja.

Vurderer å kjøre 7 timer med klassisk pugg:

1 oppgave i timen. Skrive oppgaven så mange ganger per time jeg klarer og så bytte til ny hver time.

 

Det gjør jeg og. Sitter å skriver notater nå. Leser også høyt i håp om å få mer med meg, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Kjenner meg godt igjen, blir nok en lang dag.. Må stå ja.

Vurderer å kjøre 7 timer med klassisk pugg:

1 oppgave i timen. Skrive oppgaven så mange ganger per time jeg klarer og så bytte til ny hver time.

 

Det gjør jeg og. Sitter å skriver notater nå. Leser også høyt i håp om å få mer med meg, haha.

 

Haha samme her, forklarer for meg selv, teller på fingre, tegner i luften.

For en stereotyp BI tosk ass, begynt tidligere og dette skulle gått helt fint.

 

Ja, det er nettopp det.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kjenner meg godt igjen, blir nok en lang dag.. Må stå ja.

Vurderer å kjøre 7 timer med klassisk pugg:

1 oppgave i timen. Skrive oppgaven så mange ganger per time jeg klarer og så bytte til ny hver time.

 

Det gjør jeg og. Sitter å skriver notater nå. Leser også høyt i håp om å få mer med meg, haha.

 

Haha samme her, forklarer for meg selv, teller på fingre, tegner i luften.

For en stereotyp BI tosk ass, begynt tidligere og dette skulle gått helt fint.

 

Ja, det er nettopp det.

 

Leser du på alle oppgavene?

Lenke til kommentar

Har ikke løst opg 7:

Beskriv sentrale aspekter ved emnene emosjoner, jobbholdninger og arbeidsmiljø. Bruk deretter teorier og begreper om disse emnene til å belyse hva som kan skape positive relasjoner, prosesser og resultater i organisasjoner. Gi eksempler.

 

Noen her som kan være hjelpelige å sende et forslag? Har gode svar på de andre om noen vil ha løsningsforslag i retur.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange her som tror det blir persepsjon og læring til eksamen? Min foreleser sa ju det har kommet ofte på eksamen. Men er det stor Sannsynlighet for disse? Min foreleser er Carl. Fikk dere som har andre forelesere samma inntrykk?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så mange her som tror det blir persepsjon og læring til eksamen? Min foreleser sa ju det har kommet ofte på eksamen. Men er det stor Sannsynlighet for disse? Min foreleser er Carl. Fikk dere som har andre forelesere samma inntrykk?

Skjønner ikke helt hvordan de kan si at det har kommet ofte, for ut ifra tidligere eksamensbesvarelser som er tilgjengelige har de ikke vært før. Eneste vi har fått "beskjed" om er at oppgavene 1 er for stor for å besvare på en femtimers eksamen itillegg til en til, og at vi da mest sannsynlig ikke får den. Resten er jo bare ren spekulasjon

Lenke til kommentar

Jammen om ikke SilvioBerlusconi er å finne her også, på en tråd som er ett år gammel.

 

Eksamenstrekk skal være tilfeldig. Helt tilfeldig. Dette forklarer f. eks hvorfor oppgaver om motivasjon har kommet to perioder på rad. Den kan fremdeles komme opp denne gang. Dere har vel hatt faget statistikk, og kan dette med tilbakelegging? Det er slik det skal fungere her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...