Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Organisasjonsatferd og ledelse eksamen! (ORG3402)


Anbefalte innlegg

 

Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-)

Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-)

 

Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? :)

 

 

De ligger fortsatt på enkeleksamen.no, forresten! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-)

Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-)

 

Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? :)

De ligger fortsatt på enkeleksamen.no, forresten! :)

Hei, hvor på siden fant du dem? :) Har lett inne på enkeleksamen.no, men finner ingenting. Skal ta opp faget fra et tidligere år, og har dermed ikke notater fra forelesningene, så har veeldig behov for løsningsforslagene!
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Jeg kjøpte kurset på enkeleksamen.no for 399 kr, der ligger løsningsforslag på alle oppgavene :-)

Vet du om det er noen oppgaver det er mer sannsynlig å få enn andre? Vet de fikk oppgave 5 og 8 til våren i fjor, og oppgave 7 og 9 til høsten i fjor (de som konta regner jeg med). Er det da så sannsynlig at vi får disse oppgavene? Hadde jo blitt betraktelig mindre å lese på om man kunne utelukke noen, men samtidig en ganske stor risk. Vet ikke helt hva jeg skal satse på jeg. Hva tror du? :-)

 

Hei, jeg er ser at enkeleksamen.no har fjernet løsningsforslagene til dette faget. Derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe disse løsningsforslagene av deg? :)

De ligger fortsatt på enkeleksamen.no, forresten! :)

Hei, hvor på siden fant du dem? :) Har lett inne på enkeleksamen.no, men finner ingenting. Skal ta opp faget fra et tidligere år, og har dermed ikke notater fra forelesningene, så har veeldig behov for løsningsforslagene!

http://enkeleksamen.no/kurs.php?c=14

 

Der har du dem. :)

 

Brukte Google, ved å skrive inn to ord: enkeleksamen organisasjonsatferd

Lenke til kommentar

Drøft så sammenhengen mellom modeller/teorier for organisasjonsstruktur/design og hvordan disse påvirker organisasjonsatferd. Gi eksempler.

 

 

Hva tenker dere om denne delen av oppgave 1? Hvor finner man stoff om organisasjonsatferd, finner det ikke i boken.

Lenke til kommentar

Drøft så sammenhengen mellom modeller/teorier for organisasjonsstruktur/design og hvordan disse påvirker organisasjonsatferd. Gi eksempler.

 

 

Hva tenker dere om denne delen av oppgave 1? Hvor finner man stoff om organisasjonsatferd, finner det ikke i boken.

KOmmer ikke til å fokusere på oppg 1 :-)

Lenke til kommentar

 

Drøft så sammenhengen mellom modeller/teorier for organisasjonsstruktur/design og hvordan disse påvirker organisasjonsatferd. Gi eksempler.

 

 

Hva tenker dere om denne delen av oppgave 1? Hvor finner man stoff om organisasjonsatferd, finner det ikke i boken.

KOmmer ikke til å fokusere på oppg 1 :-)

 

 

Hvorfor ikke? Man vet aldri hvilke oppgaver man vil få!

Lenke til kommentar

 

Nei sant :-) Foreleseren sa den var ikke så sann, og har hørt med fler at det er lite sann. at vi får den. Men man kan jo aldri vite!

Jeg har Carl som foreleser og han sa klart at oppgave 1 kommer ikke så jeg stoler på det.

 

Andre tanker på hvilke som kommer/ikke kommer? :-)

Lenke til kommentar

Definer begrepet beslutning. Redegjør deretter for de mest sentrale teoriene om beslutning, herunder klassisk beslutningsteori, prospektteori og økologisk rasjonalitetsteori. Beskriv også strategier og fordreininger i bedømmelser. Drøft til slutt hva som kan regnes som en god måte å ta beslutninger på. Gi eksempler.

 

Noen som ville delt denne oppgaven med meg? :) Synes den er så vanskelig..

Lenke til kommentar

Definer begrepet beslutning. Redegjør deretter for de mest sentrale teoriene om beslutning, herunder klassisk beslutningsteori, prospektteori og økologisk rasjonalitetsteori. Beskriv også strategier og fordreininger i bedømmelser. Drøft til slutt hva som kan regnes som en god måte å ta beslutninger på. Gi eksempler.

 

Noen som ville delt denne oppgaven med meg? :) Synes den er så vanskelig..

Er jo kanskje en av de enkleste, det er en av oppgavene som virkelig står svart på hvitt i boken.

Lenke til kommentar

jeg har valgt å fokusere på de som ikke har blitt gitt enda, minus oppg1. De som ble gitt nå i høst velger jeg også bort tror jeg, har ikke sett at noen eksamensoppgaver har blitt gitt likt som fjorårets, så det ser lite sannsynlig ut. Er det slik at vi må ta en multiple choice oppgave først og må stå på denne? mener å huske de skulle gjennomføre det ifjor, men at det ikke fungerte, men skal de gjennomføre det i år?

Lenke til kommentar

Er det slik at vi må ta en multiple choice oppgave først og må stå på denne? mener å huske de skulle gjennomføre det ifjor, men at det ikke fungerte, men skal de gjennomføre det i år?

 

 

Nei, slik er det ikke.

 

Vi får to av de totalt 13 oppgavene utdelt på eksamen. Begge disse må vi må bestå, for å få godkjent eksamen.

 

Dette står også på It´s learning.

Lenke til kommentar

For noen år tilbake ble det en vår gitt helt lik oppgave som høsten før, noe som selvfølgelig ingen hadde regnet med og strykprosenten fløy i været. Så det kan være lurt å kunne noe på alle oppgavene, men selvfølgelig ta sjanse på noen som man kan ekstra godt kan jo være greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...