Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfrudommen fort


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Begynner å bli "gammel" nå(se profilen om det er av interesse) og er forsatt jomfru. Er jente så det kan vel ikke være så utrolig vanskelig å miste jomfrudommen? Er ganske tilbakeholden og sliter med sosial angst så lite sosialisering på fritiden er det. Er ikke verdens deiligeste liksom, men er ikke direkte stygg heller. Noen som har tips?

 

Jomfrudommen er noe man kan holde på lenge uten det blir noe problem, Jeg vett med meg selv at jeg ikke vil ha en gjennompult dame når jeg blir elder og det samme mener flere av mine kamerater. Finn på no spennende som falskjerm-hopping, kajakk etc. og lev

 

Kan foresten henvise deg til nettstedet mitt:

 

http://www.erdavidsingel.com

 

(Dette er ment kun som humor ikke noe annet for dem som ikke forstår det. :))

Endret av RedShirtGuy
Lenke til kommentar
(...) men blir så utrolig påvirket av samfunnet og kjenner presset.

 

Hører mange som snakker om presset, selv har jeg ikke merket et eneste fnugg av dette såkalte presset. Det har sikkert sammenheng med at jeg ikke er med i disse vennegjengene som i dagens samfunn kalles "normale, kule folk". Halvparten av mine venner er "de i klassen som ikke er populær, men heller ikke blir sett rart på". De rusler rundt og går sin gang uten å bli lagt merke til, verken positivt eller negativt.

 

Den andre halvdelen av vennene mine er folk som er kule, og blir akseptert sosialt av de populære. De har drag på damene og blir aldri sett rart på. Naturlig nok er jeg aldri sammen med de når de er sammen med de populære (ble mye rot). Disse folka er grei nok til å være venner med de som ikke er med på drikkefestene, mens samtidig være populær uten å være med i en såkalt gjeng.

 

Jeg selv blir sett på som den snåle/rare fyren (dette sier jeg ikke fordi jeg har dårlig selvfølelse, men fordi jeg vet hva jeg står for og det blir sett rart på av majoriteten av dagens ungdom), og vet at det å debutere er det bare å glemme i den nærmeste framtid. Men(!), jeg føler intet press, og skjønner ikke hvorfor jeg skal ha et seksuelt press.

 

Det er ingen som dømmer (i alle fall folk som det er verdt å tilbringe sin tid sammen med) andre for at de ikke har debutert i en alder av 16/17 år! Jeg er også noe /simulært/ av ditt sosiale liv, Lite selvrespekterende. Jeg er beskjeden, og litt redd enkelte sosiale grupper, men i motsetning til deg så føler jeg ikke noe sexpress.

 

Du skal vite at det er ingen som dømmer deg, kun deg selv (rett fra levra). Tenk positivt og nyt dagene, istedet for å tenke negativt :)

 

- Gutt 16 1/2

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så flott. Nokon som vil assistera meg med aktiv dødshjelp?

Jeg ser det er så mange på forumet som har brukt mye tid på å gi deg råd og hint, men desverre så er du så trangsynt og har en solid vrangforestilling av hvordan ting fungerer.

 

LARS

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Takk for fin historie anonym! Får meg til å tenke at jeg kanskje skal tenke meg litt bedre om sånn at det slipper å være noe jeg skal angre på

For å ta det kort:

 

1. Sex er overvurdert. Om du fortsatt er jomfru er det nok mulig du lengter etter å "gjøre det", men tro meg, når det er over vil du nok garantert ikke helt skjønne hvorfor sex er så hypet. Tenk på det som å lage en pizza. Du kan gå hele dagen og tenke på en varm, nystekt pizza rett ut av ovnen, og glede deg til du kommer hjem til pizzaen. Men når du først er hjemme oppdager du at du først må lage selve pizzaen. Når den er spist må du i tillegg ta oppvasken, og alt det der. Sex er ikke så ulikt det. Selve akten kan være grei nok, men det er veldig mye mer som følger med mange ikke tenker over.

 

2. Forskere har undersøkt dette med sex, og de fant ut at i gjennomsnittet må man være sammen i fire måneder før sexen blir optimal. Det er først da man er trygge nok på hverandre til å kunne slappe av sammen og nyte sexen. Første gang er nesten uten unntak mislykket eller underwhelming.

 

3. Har du sex, kan du bli gravid. Hva gjør du da? En vanlig regel er å bruke kondom, men du vet vel at det ikke finnes noe som helst prevensjonsmiddel som er 100% trygt? Jeg pleier å si man aldri må gjøre noe om man ikke er forbedret på å ta konsekvensene. Selv om sjansen for å bli gravid er 1%, er det en faktisk sjanse for at du blir det. Da er det for sent å tenkte på hva du vil gjøre med det. Det bør du vite allerede før du har sex.

 

4. Hva har du tenkt å gjøre videre i livet? Og hvordan vil å ha sex nå endre ting? Jeg ville droppet dette med sex og sånt tull, og heller fokusert på å få en bra utdannelse, flytte ut og etterhvert få deg jobb. Sex kan vente. Det er uansett oppskrytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...