Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert i meg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Det var da dramatisk å slette facebook "fordi hun gikk lei" rett etter du hadde snakket med henne. Siden det er så mye dramatikk nå, tror jeg ikke det blir noen bedre om dere fører det noe videre akkurat. Men du kan alltids sende henne en melding om hun vil finne på noe.

Lenke til kommentar

jeg har sendt 2-3meldinger siden vi møttes,hun har svart på de..MEN hun sender ikke meg melding FØRST!

 

Hun merker sikkert at jeg er veeldig interesert så hun driter i å sende melding, kanskje jeg skal prøve å holde meg i noen dager\uker ??

 

jeg er veeldig redd for at hun ikke skriver til meg i det hele tatt, blir knust! skjønner ikke helt egentlig, hun ga klare 'signaler' at hun liker meg først eller i det minste vil henge med meg, så er det jeg som 'jager' henne nå?

Lenke til kommentar

jeg har sendt 2-3meldinger siden vi møttes,hun har svart på de..MEN hun sender ikke meg melding FØRST!

 

Hun merker sikkert at jeg er veeldig interesert så hun driter i å sende melding, kanskje jeg skal prøve å holde meg i noen dager\uker ??

Vent et par dager, og om hun ikke sender en melding kan du sende en casual melding, f.eks. på facebook. De fleste jenter liker når det er gutten som "jager", men de skjønner også at om gutten stopper å jage, må de gi litt mer av seg sjøl for å opprettholde guttens interesse i henne.

Lenke til kommentar

Nå fant jeg hennes instagram bruker, det er et bilde av henne og kjæresten hennes som kliner og bildet er tatt 1uke før festen! MEN kjærlighets komentarene og hjerter er skrevet 1-2dager FØR selve festen

 

Så hun var i forhold med en når hun kom etter meg..hvis noen gang vi havner i forhold så kan hun sikkert også gå bak min rygg??

 

Siden hun er bare 16\17år, så tror jeg hun prøvde å få seg et ligg den kvelden med meg..jeg føler meg som en skikkelig idiot! En så fin jente ville ha men jeg skjønte det ikke...hun prøvde ikke no særlig heller! Jeg hadde liksom alt på spill hvis jeg hadde prøvd å ta henne på fitta osv.. hun ville sikkert lagd mye 'bråk' rundt det.

 

Med over tusen venner på face og hundrevis av likes på hvert bilde så tror hun liker å få mye oppmerksomhet og at gutter er ville etter henne.

 

Jeg klarer å holde meg så lenge det kan gå HVIS hun noen gang kommer til å sende melding først til meg? Jeg vil bare vite om hun har GLEMT\GITT FAEN i meg etter 1uke ?? (etter nummer,klining og masse prat)

Endret av fgdvsdfgdfgvws
Lenke til kommentar

Dama er tydligvis glad i drama og oppmerksomhet. Få tak i navnet til typen og fortell hva som skjedde, så får hun sikkert all den oppmerksomheten og dramaen hun kan ønske seg ;)

 

hvordan vi hun da se på meg etter det?, hvis jeg 'sladrer' til kjæresten at vi rota mens de var sammen, og jeg er jo ikke 100% sikker at de var sammen. Men alle som kan lese dato fortstår nok at de er mer en bare venner.

 

Og det høres logisk ut at hun sletta face så ikke kjæresten hennes skulle se at jeg chatter med henne og sikkert mange andre.

Lenke til kommentar

Nå snakket jeg med en jente som kjenner hun\vennine av meg..så jeg fikk et kort svar ' jente får en kveld' Men hun vennina mi sa at hun prøvde seg for mye på meg, ikke hennes stil fordi hun er såpass deilig at hun kan bare si noe til gutten og de puler allerede..og siden den jenta\sluten snakket mye med eldre vennina si om meg på dassen så kanskje hun liker meg seriøst...

 

også var det også en gutt som hun klinte med ifjor, tok på kuken og han henne på musa utapå trusa...men hun sa ikke sånne ting til han..han hadde dame også men han angrer som faen

 

kan en 16\17åring blir ''annerledes' forelsket i en gutt som er annerledes en andre ??

 

Så nå har jeg ikke noe å tape lenger eller drite meg ut.

 

Blir det for dumt å sende henne medling og spørre henne om den typen hun kliner med på det bildet og typen hun klinte med??

 

bare gjøre noe får å få hun til å føle seg 'ubehaglig'

Endret av fgdvsdfgdfgvws
Lenke til kommentar

Nå burde du roe deg ned, ikke sende flere meldinger, ta mer kontakt eller reagere på dramaet.

 

Jeg mener det; Hvis hun vil ha deg, ordner HUN det nå. Hvis ingenting mer skjer fra hennes side kontaktmessig, er det ingen vits for da er hun egentlig sikker.

 

 

Om du hadde fått henne nå pga all kontakten du tar/reaksjonene dine på hennes drama, vil alltid usikkerheten hennes være der. Anonym poster: bf47639800cc2f40f478493e645081e0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...