Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei

Har vert sammen med dama mi i ca 1 år nå, og vi bor sammen.

Vi finner på utrolig mye gøy sammen og har det ganske bra. Men i den siste mnd har det gått opp for meg at det føles som å bo med en kompis.

 

På grunn av flere grunner og ting som hendte med hun når hun var yngre, har hun nok ikke det samme forholdet til sex som andre. I tillegg har hun to barn fra før, (som ikke bor med oss.)For min del så er hun min første sex partner. På grunn av at det skal mye til for at hun har lyst på sex, skaper dette stor frustrasjon fra min side, siden eg er "ny i gamet" og alltid klar. Og i allefall når det på det værste går 7-8 uker uten at det blir noe.

 

I tillegg tar hun aldri initiativ til noe kroppskontakt, det er alltid eg som må kysse henne, og alltid eg som stryker og koser med henne. Og eg føler til tider at eg bare trenger meg på, siden hun ikke virker å bry seg om det.

Og når vi skal legge oss legger hun seg med ryggen mot meg og trykker på telefonen en stund. Og der ser det aldri noe om ikke eg tar initiativ.

 

Til å begynne med gikk det greit, men nå har eg begynt å spørre meg selv om det er noen vits. Vi har det som sagt veldig mye gøy sammen, men eg føler hun er mer som en kompis, eg føler meg ikke elsket...... :(

 

Tips ?

 

Anonym poster: 4fffc64ed6fe5fbd71cfffbcd55f499b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kjenner igjen oppførselen hennes i fra når typen min ble deprimert og apatisk, stakkars. Passiv? Lite sex-lyst (det verste med lite sex-lyst er jo skammen i å ha lite sex-lyst. Man husker jo så godt hvordan det var å ha det og vil jo ikke la partneren sin leve i sølibat),

 

Men jo. Man er ikke alltid med sine fulle fem i et forhold. Man må lære å like hverandre når man er på sitt verste også (hvis du blir deprimert eller plaget, vil du at hun skal være der for deg ikke sant). At hun føler at hun kan gå rundt som hun gjør og slappe av, isolere seg, styre med tlf sånn med ryggen til; det kan være tegn på at hun føler seg trygg bare med at du er i nærheten av henne.... evt...?

 

Husk en viktig ting: det er ikke problemene våre som trenger å være viktige, og disse forskjellene vi har. Det som er viktig er hvordan vi lever med problemene og forskjellene i et forhold. En partner kan ikke være hundre prosent hele sitt liv. Anonym poster: cb06fc7097f6dbbb6ebeddc526085512

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du trenger å snakke med henne og høre hva hun virkelig føler, jeg ble også slik med eksen min, og det var rett og slett fordi jeg ikke følte meg bra og hadde nesten ikke følelser for han lenger...

Sier ikke at dette kan være det i ditt tilfelle, men jeg vil absolutt anbefale deg å snakke med henne.

Å snakke om følelser er super viktig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...