Gå til innhold

Samsung Ativ S


Anbefalte innlegg

Microsoft og Google er ikke helt gode venner akkurat, så ingen native Google apps for WP8 ennå.

 

Har selv bestilt en Ativ S fra Telenor, men har ikke fått den enda, så vet ikke om det er 3dje part apps som fungerer bra nok. Men hvis det er ca samme som du får til Windows8, så er det ikke så mye å rope hurra for dessverre.

 

Virker som om Microsoft feilberegnet f.eks Googles vilje til å lage apps for WP8.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sammenlignet med Android synes jeg nok WP8 føles veldig klaustrofobisk. Etter noen minutter ble savnet av min S3 påtrengende. Er nok ikke noe fan av tiles eller brukergrensesnittet generelt, og savner friheten til å tilpasse ting i større grad. Irriterte meg også litt over blandingen av norsk og engelsk rundt omkring. Når det er sagt, er telefonen svært responsiv og enkel i bruk. For brukere med små behov kan sikkert WP8 fungere fint. Selv foretrekker jeg definitivt Android.

 

Mye sant i det du skriver her.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med Xbox music?

Det fungerte fint på RT nettbrettet mitt når jeg hadde abonnement sist.

Nå har jeg aktivert abonnementet mitt igjen men når jeg går inn på og trykker på xbox music store på mobilen og velger "nytt" "koble til xbox music pass" går det noen sekunder, så er jeg tilbake på xbox music forsiden.

går jeg til store og velger et album får jeg bare opp kjøpebiten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

vet noen hvordan man justerer lydnivået under samtale. Prøvde å bruke volum knappen på siden av telefonen, men det virker ikke som lyden til den i andre enden blir noe lavere

Lenke til kommentar

Så hva syns folket om windows phone da?

Har hatt Ativ'en i en måned og er svært fornøyd med den. Er rask og myk i bevegelsene og responsen er meget god. Noen mangler er det som nevnt andre steder i denne tråden. Regner med de neste versjonene ordner opp i dem. Savner Google maps. De som følger med wp8 er ganske bra de óg, så det er vel det som man blir vant til som til syvende og sist blir avgjørende. Siden jeg bruker min gamle SII som tvilling, kan jeg leve i begge verdenene. App-utvalget er noe begrenset, men det utvides stadig. Så det er veldig spennende å følge med på det som skjer på wp8-fronten. Telefonen fikk jeg for 2000, uten lås, og det er MYE telefon for pengene! :)

Endret av BoaresE
Lenke til kommentar

Fikk nettopp Samsung Ativ S , til den fantastiske prisen av nkr 1048 inkl frakt. Takk til forumet. Lastet ned alle tilgjengelige oppdateringer via OTA. Noen som kan svare på om jeg i tillegg finner flere oppdateringer via Kies? Eller kommer alt via OTA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...