Gå til innhold

Noen som vet om dette er en god gaming mus?


Anbefalte innlegg

Fant en mus som så veldig god ut og fet ut men det var specsa jeg likte best da. jeg kan ike snede link for det ert slik at når jeg sender linkfra teknikkmagasinet kommer det bare forsiden så musa heter Arachnid Neoscona og kan bli funnet på teknikkmagasinet sidne nettsider. Tenmkte litt på denne eller kanksje denne : http://www.komplett....aspx?sku=755667

Skal bruke musa til gaming av spill som League of Legedns og skytespill hovedsakleig. og trenger en del dpi.

 

eller andre? samme hvor mye de

Endret av xtyfoonx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kanskje si litt om bruksområde?

 

Hva en definerer som en god mus, er ikke nødvendigvis det samme for deg :)

sånn:)

 

Har du litt stor hånd, større en normalt ville jeg gått for QPAD 5K. Ligger som en Lamborghini på veien i hånden. Og den tåler så sykt mye, min holdt 1 år med herjing vær dag ca. Latterlig bra mus for 600kr.

Har sett en del på den og en del på Mionix Naos 8200 er disse rimelig likke eller?
Lenke til kommentar

sånn:)

 

Har sett en del på den og en del på Mionix Naos 8200 er disse rimelig likke eller?

 

Har aldri hatt tid til å teste noen andre og jeg fikk så bra inntrykk av 5K at det ikke har vært nødvending og bytte den ut mot noen andre. Testet noen razer mus på tg, men for meg med ganske store hender er qpad veien å gå. Men ja, 600kr er jo litt penger men syns det er verdt det. Likeså gjerne legge litt i det så du slipper å få vondt i håndledd osv seinere å må bytte uansett.

Lenke til kommentar

Har aldri hatt tid til å teste noen andre og jeg fikk så bra inntrykk av 5K at det ikke har vært nødvending og bytte den ut mot noen andre. Testet noen razer mus på tg, men for meg med ganske store hender er qpad veien å gå. Men ja, 600kr er jo litt penger men syns det er verdt det. Likeså gjerne legge litt i det så du slipper å få vondt i håndledd osv seinere å må bytte uansett.

men hvilke spill spiller du ? jeg har også gankse store hender til å være en tenåring
Lenke til kommentar

Tja, er i silver 4 atm. csing går bra ligger på rundt 160-200 @20min. Dominerer i normal hvis jeg spiller det.

ok så du mener at det holdfer med den musen for det nivået? er selv challenger det men tror ikke det er så mye forskjell på hvilken mus det er
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...