Gå til innhold

Noen som vet om dette er en god gaming mus?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe spesielt bortsett fra at jeg aldri har hørt noen si et ord om CM Storm sine muser, hverken positivt eller negativt. Jeg har derimot hørt masse bra om Mionix sine datamuser.

OK men andmeldelser fra komplett sier at cm storm sine er ekstremt bra mus....
Lenke til kommentar

Anbefaler på det sterkeste MadCatz R.A.T 7 !! Har denne selv, var litt uvant i begynnelsen siden jeg ikke har fulgt "langefinger på scroll regelen", men etter denne tilvenningen har jeg vært storfornøyd :D God respons på både DPI og knappene.

Jeg har den selv akkuratt nå. Har vært god den . Men merker at sensoren begynner å slite litt. Har hatt den i nesten 1 år nå da. så tenkte kanskje oprøve en ny mus.
Lenke til kommentar

Jeg har den selv akkuratt nå. Har vært god den . Men merker at sensoren begynner å slite litt. Har hatt den i nesten 1 år nå da. så tenkte kanskje oprøve en ny mus.

 

Hehe, hadde litt sensor trøbbel selv en i starten og fant ut at et meget lite hår laget helvete for sensoren.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har behov for en gaming mus selv også. Har ikke behov for veldig mange knapper, så jeg vurderer denne:

http://www.elkjop.no/product/data/mus-og-tastatur/ROCCKONEXTD/roccat-kone-xtd-gaming-mus

 

Ønsker tilbake mld på erfaringer for denne musen. Har prøvd "mitt" nusegrep på en utstillingsmodell og den passer veldig bra i min hånd.

Kun hørt positive ting om den musa. Dessuten har du jo 30 dagers full returrett hos elkjøp visst du skulle være missfornøyd. Til skytespill ville jeg nok valgt en optisk mus istedenfor laser, men det er bare personlig preferanse.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...