Gå til innhold

– PlayStation 4 er først og fremst en spillkonsoll (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Ja, ps3 startar opp direkte frå disk når eg sett i disk, men viss det allereie står ein disk i ps3en når eg slår den på, så kjem eg dessverre berre inn i ps3 menyen og må manuelt velje å starte disken. Det synst eg er litt tungvindt. Det er sikkert slik fordi Sony ville at vi ofte skulle bruke dei andre funksjonane.

Hva om du ønsker å starte et nedlastet spill? Da måtte du ta ut plata for å spille det? Evt vente til det har startet og så avslutte det dersom du glemte å ta ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hva om du ønsker å starte et nedlastet spill? Da måtte du ta ut plata for å spille det? Evt vente til det har startet og så avslutte det dersom du glemte å ta ut.

Reknar med at dei som lagar konsollen er smarte nok til å finne løysning på dette. Det kan vere så enkelt som at vi kan trykke på ein knapp i oppstarten for å komme til menyen. Ja omtrent på same måte som å komme inn i bios menyen på PC.

Lenke til kommentar
Ja, ps3 startar opp direkte frå disk når eg sett i disk, men viss det allereie står ein disk i ps3en når eg slår den på, så kjem eg dessverre berre inn i ps3 menyen og må manuelt velje å starte disken. Det synst eg er litt tungvindt. Det er sikkert slik fordi Sony ville at vi ofte skulle bruke dei andre funksjonane.
Hva om du ønsker å starte et nedlastet spill? Da måtte du ta ut plata for å spille det? Evt vente til det har startet og så avslutte det dersom du glemte å ta ut.

 

Sett at du har innstallert rundt 20 titler på din playstation.. Regner du da med at din playtation skal starte akkurat det spillet du vil spille når du skrur den på? Åssen i huleste skal maskinen vite det?

skulle tro at nordmenn levde i en loreàl- reklame; Because im worth it"

Lenke til kommentar

 

 

Sett at du har innstallert rundt 20 titler på din playstation.. Regner du da med at din playtation skal starte akkurat det spillet du vil spille når du skrur den på? Åssen i huleste skal maskinen vite det?

skulle tro at nordmenn levde i en loreàl- reklame; Because im worth it"

Sannsynlegvis vil du fortsette å spele på det spelet du spelte på sist du brukte playstation?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...