Gå til innhold

iPhone-brukere snytt for millioner


Anbefalte innlegg

Du må huske at iPhone har større brukermasse enn noen andre telefoner her i Norge.

Jeg er fult klar over markedsandelen for serien med relativt få ulike telefoner, men jeg har likevel inntrykk av at de går ofte i stykker. Mulig jeg bare kjenner uvanlig mange klønete fysisk arbeidene personer. Det er derfor jeg spør om flere har det inntrykket.

 

Ellers så ser jeg at de fleste svarer på spørsmålet som om det var en konkurranse mellom noen få modeller iPhone 4/5 og Samsung Galaxy S3/4. Spørsmålet var ikke ment sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke en enorm mengde folk som ikke bruker apps i det hele tatt, samt en god del av de som bruker apps som ikke bruker nøyaktig de som mangler på feks wp7.5?

 

Makes sense, with no research whatsoever, om folk flest finner det se trenger =p

Lenke til kommentar

Ellers så ser jeg at de fleste svarer på spørsmålet som om det var en konkurranse mellom noen få modeller iPhone 4/5 og Samsung Galaxy S3/4. Spørsmålet var ikke ment sånn.

For min del kunne jeg nok postet flere videoer hvor man ser at iPhone 5 ikke er markant dårligere enn andre, men jeg valgte de 2 største konkurentene og også den som blant smarttelefoner har høyest markedsandel utenfom iPhone(S3). Følte det var naturlig.

Viste ikke videoene at iPhone nok ikke tåler så mye mindre enn andre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken telefon bruker du nå? det ser nemlig ut som om det ikke går an å skrive skikkelig på den, så jeg vil gjerne vite hvilken telefon jeg skal unngå.

 

Regnet med det kom en grammar-nazi en eller anna gang. Det er faktisk PCn min, ikke en tlfn. Så hverse god og ungå det;) Jeg driter i hva andre sier om åssen e skriver. Dette er min måte å skrive på, og det er en grunn te at jeg fikk 1 i norsk:P Takk for at du påpeker dette.

Endret av Mikkis2k
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...