Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kuriositet: Hva får VG3-elever i snitt til sommeren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

VITCNgE.png

 

Samme for VG1 og 2, men papirene på det har jeg ikke lenger

 

Good job!

Fikk det samme på VG3, bortsett fra Norsk hovedmål skriftlig, der fikk jeg 5. Og jeg er fritatt fra nynorsk. Ellers har jeg også bare 6'ere fra VG2, men har en del 5'ere fra VG1, slik som geo, samfunn og engelsk.

Lenke til kommentar

6-eren røk altså fordi du ikke kunne dra nytte av trynefaktoren.

 

Har du ei førestelling om at det ikkje er det som er suverent viktigast i norskfaget? Heile faget burde skifte namn til "trynefaktor". Karakteren din er avhengig av kor godt inntrykk du gjer på læraren gjennom VG1 og VG2. Småskala eksperiment med innleveringar på skulen min syner at det er heilt enorme karakterskilnader alt etter kva namn som står på papiret. Den anonyme rettinga på hovudmålstentamen gav minimale skilnader på seksar-elevar og firar-elevar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har du ei førestelling om at det ikkje er det som er suverent viktigast i norskfaget? Heile faget burde skifte namn til "trynefaktor". Karakteren din er avhengig av kor godt inntrykk du gjer på læraren gjennom VG1 og VG2. Småskala eksperiment med innleveringar på skulen min syner at det er heilt enorme karakterskilnader alt etter kva namn som står på papiret. Den anonyme rettinga på hovudmålstentamen gav minimale skilnader på seksar-elevar og firar-elevar.

Fint at det ikke er slik overalt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du ei førestelling om at det ikkje er det som er suverent viktigast i norskfaget? Heile faget burde skifte namn til "trynefaktor". Karakteren din er avhengig av kor godt inntrykk du gjer på læraren gjennom VG1 og VG2. Småskala eksperiment med innleveringar på skulen min syner at det er heilt enorme karakterskilnader alt etter kva namn som står på papiret. Den anonyme rettinga på hovudmålstentamen gav minimale skilnader på seksar-elevar og firar-elevar.

 

Jeg synes at er rart at du ikke skjønner hvordan noen ikke kan få så gode karakterer som deg samtidig som du sier at de ikke skyldes kompetansen din.

Lenke til kommentar

Jeg synes at er rart at du ikke skjønner hvordan noen ikke kan få så gode karakterer som deg samtidig som du sier at de ikke skyldes kompetansen din.

 

Fordi dei nyttar all tida si i klasserommet til å stirre ned i dataskjermen med hodetelefonar i båe øyre. Å rekkje opp handa når det kjem spørsmål er også viktig. Det er ikkje særleg vanskeleg å pusle bitane saman.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvordan det går inn på den såkalte trynefaktoren. Vi blir i hvert fall klart fortalt at muntlig aktivitet er viktig, så det kommer ikke akkurat som noe sjokk om aktive og engasjerte elever kan vippes opp i større grad enn elever som ikke bryr seg.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hvordan det går inn på den såkalte trynefaktoren. Vi blir i hvert fall klart fortalt at muntlig aktivitet er viktig, så det kommer ikke akkurat som noe sjokk om aktive og engasjerte elever kan vippes opp i større grad enn elever som ikke bryr seg.

 

Dei vert ikkje vippa. Det er fleire karakterar i skilnad. Og norskfaget er delt i tre. Sidemål, hovudmål og munnleg. Munnleg aktivitet skal ikkje ha noko å seie på sidemål eller hovudmål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dei vert ikkje vippa. Det er fleire karakterar i skilnad. Og norskfaget er delt i tre. Sidemål, hovudmål og munnleg. Munnleg aktivitet skal ikkje ha noko å seie på sidemål eller hovudmål.

Jeg kan umulig tro at dette er noe som forekommer i mesteparten av alle videregående skoler.

Lenke til kommentar

Jeg kan umulig tro at dette er noe som forekommer i mesteparten av alle videregående skoler.

 

Eg anbefaler deg å prøve sjølv. Finn deg eit par elevar som ligg på 3 eller 4. Skriv innleveringane deira. Sjå korleis det går.

 

Eg har sett at nøyaktig den same innleveringa har gått ned to karakterar med same lærar. Ho vart levert for fyrste gong i 2009. Då vart det ein 5. I 2013 fekk ei ny klasse nøyaktig den same oppgåveteksten, og denne gongen fekk eleven ein 3. Same lærar, som eg sa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg anbefaler deg å prøve sjølv. Finn deg eit par elevar som ligg på 3 eller 4. Skriv innleveringane deira. Sjå korleis det går.

 

Eg har sett at nøyaktig den same innleveringa har gått ned to karakterar med same lærar. Ho vart levert for fyrste gong i 2009. Då vart det ein 5. I 2013 fekk ei ny klasse nøyaktig den same oppgåveteksten, og denne gongen fekk eleven ein 3. Same lærar, som eg sa.

Da har nok klassen min vært ganske så heldig med lærer (alt ettersom hvor man egentlig ligger). Vi har hu i både norsk og historie, og hu er veldig engasjert i fagene, samt at hu bryr seg om at alle sammen gjør det bra. Likevel er hun nokså streng, og det er ikke direkte lett å komme opp på 5-6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...