Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] ''Psykopatofre'' som vil snakke?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle så gjerne ha snakket med noen som har erfaring med det å være med en psykopat. Har nettopp kommet ut av et 2 år langt forhold, og nå er alt et totalt kaos i hodet mitt. Sorg, sinne, frustrasjon, forvirring osv... Er vanskelig å snakke med folk som ikke har erfart det samme, da de ikke helt klarer å skjønne. Så hvis du selv har vært involvert med en psykopat og kunne tenkt deg å snakke, vær så snill å ta kontakt. Er helt ny innpå her, så vet ikke om jeg har postet dette på riktig plass eller hvordan man kan ta kontakt. Men regner med det går an å sende en personlig melding kanskje?

 

Hilsen jente22

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår at dette er veldig vanskelig. I tillegg er det helt vanlig å få følelsen av mye skyldfølelse, mishandleren overfører mye av sine negative egenskaper over på deg, dette kalles projisering. Tror det kan hjelpe å få en god forståelse av hvordan disse folkene manipulerer, til og med på en så slu måte at en ikke skjønner at en har blitt manipulert før lang tid etterpå.

 

Du finner mye forklaringer her: http://m.youtube.com/results?q=sam%20vaknin%20abusers

 

Og her:

 

 

Tror nok du finner noen med lik erfaring som deg her. Du kan sende personlige meldinger og du har postet riktig :-) du kan også poste slikt på familie og barn tror jeg, og helse.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår at dette er veldig vanskelig. I tillegg er det helt vanlig å få følelsen av mye skyldfølelse, mishandleren overfører mye av sine negative egenskaper over på deg, dette kalles projisering. Tror det kan hjelpe å få en god forståelse av hvordan disse folkene manipulerer, til og med på en så slu måte at en ikke skjønner at en har blitt manipulert før lang tid etterpå.

 

Du finner mye forklaringer her: http://m.youtube.com...aknin%20abusers

 

Og her:

 

 

Tror nok du finner noen med lik erfaring som deg her. Du kan sende personlige meldinger og du har postet riktig :-) du kan også poste slikt på familie og barn tror jeg, og helse.

 

Tusen takk for svar og nyttige linker! :-) Kjenner meg veldig igjen i det du nevnte om manipulering. Er i en slags sjokk-fase akkurat nå, for det er først nå at ting har begynt å gå opp for meg og jeg klarer å se ''klart''. Jeg blir fysisk kvalm av å tenke på hva han har klart å gjøre med meg uten at jeg har merket det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-imMmrOha

hei.

jeg var i samme situasjon som deg for mange år siden. der varte det også i to år. om du ønsker å ha noen å snakke med bare for å snakke, så send gjerne en pm.

Lenke til kommentar

Det betyr at jeg har slettet noen innlegg som ikke hørte hjemme her - innlegg som ikke ønsket å hjelpe deg :)

 

Om du lurer på hvordan du sender noen en personlig melding (PM), så holder du musen din over navnet deres, der kommer det opp "Send melding" :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ville nøyd meg med å bare legge selv musepekeren over navnet - det har i hvert fall virket greit til nå ... :p

 

Når det er sagt, så kan gjerne ts kontakte meg også hvis h*n vil ... har litt erfaring med generelt vanskelige folk, og vil føye til at det verste som kan skje er at ts går rett tilbake til forhold som ligner på det forrige. Har man først vent seg til å håndtere seg selv og andre i vanskelige forhold, kan underbevisstheten styre en direkte tilbake til det som bevisstheten er mest vant med - så pass på!

Lenke til kommentar

Som Vanvittige Sky skriver over her, til og med for hjernen kan det "utrygge bli trygt". Ta kontakt med de som har tilbudt seg sin tid her i trådenn og se om dere får en grei dialog, det er som regel lettere å hanske med sånne situasjoner når du får snakket med andre som har opplevd lignende og deler erfaringer.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Jeg har levd og lever med en far som er psykopat,et forferdelig opp og ned liv med følelser som går i berg og dalbane. Jeg er på og av med min far,hat og elsk forhold. Lider mye med at jeg har så vondt av min mamma som lever med dette og sliter til tider hun også. Vet ikke hvordan det er å leve med en kjæreste som er psykopat men jeg ville kommet meg bort fortest mulig,det ødelegger livet til så mange ved å ha kontakt med en psykopat. Men har man en i familien er det ikke lett å alltid trekke seg unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...