Gå til innhold

Fugleinfluensa truer verden igjen...?


Anbefalte innlegg

Falt innom en nyhet om at fugleinfluensa viruset H7N9 nå visstnok kan smitte via luft også mellom mennesker.

 

Saken blir ikke bedre ved at teamet ved universitetet i Hong Kong har påvist at man også kan smitte andre før man selv føler symptomene.

 

Det danner jo grunnlaget for den neste "svartedauen" og i en verden hvor alle verdenshjørner bare er en liten flytur unna så vil slikt kunne bli spredd i rekordfart.

 

Kilde: http://www.scmp.com/news/hong-kong/article/1244536/h7n9-bird-flu-found-spread-through-air

 

Bør vi rømme til fjells mens vi kan eller har vi ikke noe å frykte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har ingenting å frykte. Dette er naturens gang, og dens måte å kvitte seg med overbefolkningen på.

Korrekt, mennesker kan ikke regne med å kunne ødelegge alt ifra natur til mangfoldet uten bivirkninger.

Kjipt om det kommer til Norge men sånn er det, vertfall ikke noe vits å leve i frykt, får man det så får man det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Influensa er ingen stor trussel. Det er klart noen tusener kan ryke med, dersom vi skulle rammes av nok en pandemi, men det er ingenting i den store sammenheng.

 

Overbefolkningsproblemet vil bli løst av eldre fiender enn som så: bakterier.

 

Det er min gjetning, i alle fall. Jeg gruer meg umåtelig til å ha lungebetennelse.

Lenke til kommentar

Vi har ingenting å frykte. Dette er naturens gang, og dens måte å kvitte seg med overbefolkningen på.

 

Dette er ikke "naturens gang" og det er ingen overbefolning.

 

Dette handler om nwo og FNs program for befolkningsreduksjon.

Disse sykdommene og influensaen som nå sporer seg, er spredt av FN, bla gjennom vaksiner, et internasjonakt vaksineprogram som Jens Stoltenberg støtter med våre penger.

Og dette programmet for befolkningsreduksjon er en del av agenda 21, ller mer kjent som rapporten for en "bærekraftig utvikling" som Gro Harlem Brundtland var med på å utvikle da hun jobbet for FN, og som hun var så stolt av.

 

Verdens befolkning skal reduseres ved hjelp av sykdommer, krig og sult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ikke "naturens gang" og det er ingen overbefolning.

 

Dette handler om nwo og FNs program for befolkningsreduksjon.

Disse sykdommene og influensaen som nå sporer seg, er spredt av FN, bla gjennom vaksiner, et internasjonakt vaksineprogram som Jens Stoltenberg støtter med våre penger.

Og dette programmet for befolkningsreduksjon er en del av agenda 21, ller mer kjent som rapporten for en "bærekraftig utvikling" som Gro Harlem Brundtland var med på å utvikle da hun jobbet for FN, og som hun var så stolt av.

 

Verdens befolkning skal reduseres ved hjelp av sykdommer, krig og sult.

 

Har du noen bevis for denne konspirasjonsteorien? Og dersom du ikke har bevis, kan du i hvert fall presentere hva det er som får deg til å tro dette.

Lenke til kommentar

Overbefolkning er en myte som har blitt gjort spiselig av økonomiske diktater som har tvunget folk inn til byene vekk fra jobbene på landsbygda som nå er "økonomisk uansvarlig". Vi kan se konturene av at samme politikk gradvis blir innført her til lands også.

 

Uansett så bør de som er såpass hellig overbevist om overbefolkning at de er villige til å frata andre den mest grunnleggende retten av alle.. livet starte med seg selv.

 

Om overbefolkning var en realitet så ville naturen gjort kort prosess.

Lenke til kommentar

Overbefolkning er en myte som har blitt gjort spiselig av økonomiske diktater som har tvunget folk inn til byene vekk fra jobbene på landsbygda som nå er "økonomisk uansvarlig". Vi kan se konturene av at samme politikk gradvis blir innført her til lands også.

 

Uansett så bør de som er såpass hellig overbevist om overbefolkning at de er villige til å frata andre den mest grunnleggende retten av alle.. livet starte med seg selv.

 

Om overbefolkning var en realitet så ville naturen gjort kort prosess.

Overbefolking er en realitet i mine øyne , mulig din verden så er det plass til alle, for min del kunne 3-4milliarder død av en super ebola mennesker er bare et virus som ødelegger alt..

Lenke til kommentar

Overbefolking er en realitet i mine øyne , mulig din verden så er det plass til alle, for min del kunne 3-4milliarder død av en super ebola mennesker er bare et virus som ødelegger alt..

 

Overbefolkning er en myte i den virkelige verden også.

 

Pr i dag, så er det mat nok i verden for minst11,5 milliarder mennesker, men det synker raskt pga GMO som dreper alt, inkl insektene som pollinerer plantene.

Det har alltid vært nok mat til alle, og de sultkatastrofene som har vært, særlig i afrika, har vært totaalt unødvendig.

Alt har vært planlagt av FN, og en del avprogrammet for befolkninsreduksjon.

 

Ellers så er det ikke mennesker som ødelegger alt, men globalistene bak NWO.

 

Jeg liker forøvrig ikke holdningen din, men velger å tro at det du sa er et utslag av ubetenksomhet,

Men heretter så vil jeg likevel se på deg som et virus, inntil jeg evt oppdager at du har kommet på bedre tanker.

Endret av Baltazar94
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så er jo ikke H7N9 spesielt farlig. Det er jo i størst grad eldre med svakere immunsystem som har blitt smittet, hvor derav ca. 25% har dødd. Føler meg slettes ikke bekymret

 

Vel, det er faktisk flere unge folk som dør av forskjellige typer influensa enn eldre, det kommer av at de eldre har overlevd influensaepidemiene i 50 og 60-årene.

Mens de unge ikke har hatt noen epidemier ennå som kunne styrket immunforsvaret.

 

En anne ting er at hvis du har vaksinert deg mot influensa de siste årene, så har du også større sjanse for å få influensa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men så er jo ikke H7N9 spesielt farlig. Det er jo i størst grad eldre med svakere immunsystem som har blitt smittet, hvor derav ca. 25% har dødd. Føler meg slettes ikke bekymret

 

Den største faren med denne typen virus er vel også at de muterer så fort at det hele tiden oppstår nye variasjoner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...