Linaria1 Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Kommer ingenting opp der for noen i klassen, kun muntlig eksamen :/ Noen skoler legger det ut senere. Min legger det ut på mandag. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Hva faen, fikk dårligere i rettslære enn jeg fikk i nynorsk... Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Hva ble det da? Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg fikk 4. Skulle ønske jeg fikk minst 5, men 4 holder i massevis til fremtidsplanene Lenke til kommentar
marte 123 Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Noen som lastet ned oppgaveteksten??? har tenkt å klage på karakteren, men læreren min ville veldig gjerne lese gjennom oppgaven min først Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 3 her. Ønsket 4 men Rettslære er såpass tungt for meg at er en OK karakter *det er Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Var litt stresset da ingen andre her i tråden hadde de samme slutningene som meg på særlig oppgave 1, så ble utrolig lettet over å få en 6er. Jeg fikk mye god hjelp i noen som delte sine 6er besvarelser så jeg deler også gjerne denne oppgaven dersom noen f.eks ser dette til neste semester og tror det kan være til hjelp. Endret 25. juni 2013 av leonthine Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Var litt stresset da ingen andre her i tråden hadde de samme slutningene som meg på særlig oppgave 1, så ble utrolig lettet over å få en 6er. Jeg fikk mye god hjelp i noen som delte sine 6er besvarelser så jeg deler også gjerne denne oppgaven dersom noen f.eks ser dette til neste semester og tror det kan være til hjelp. Jeg delte mine 6erbesvarelser, men fikk bare 4 på eksamen. Mweh Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Ja, jeg fikk to av deg som kom til veldig god nytte, var deg jeg siktet til i innlegget tusen takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå