Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hele Norges Entusiastgarasje:


Anbefalte innlegg

Får sjå om dette fungerer

Dette er ei side jeg bruker å drømme meg bort på, hvor man legger inn sine egne biler og motorsykler, og ser på andres. Mye som et biltreff på internett. Er det noen her som bruker dette, vær snill å klikk liker på sykkelen og turbo -GTi'en min. (Jeg har tatt bilder av den nå, så jeg laster dem opp snart)

 

Bjørn A, ifra Holmen, Asker.

 

http://mingarasje.com/profile.php?u=borr092

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg ble selv ikke kjent med dette med alder før nylig, men etter samtaler med biltilsynet viste det seg at jeg ikke fikk unngå avgiftene fordi jeg har importert den. Jeg fant denne i Frankrike på ferie i 2002 trur jeg det var. Kjørte den hjem og her har den stått siden.

Lenke til kommentar

Takk for det. Denner er et resultat av en 20 år sein midlivskrise og et motorsykkelsertifikat som aldri ble brukt. Min første Ducati, og jeg ble overrasket over hvor godt den drar på girene. Cruiser på 4-5000 omdr. Men det er vel typisk Ducati, det. Og hadde jeg veid noen å førr' kilo mindre hadde jeg kanskje klart toppfarten på 250 km/t. Men Norge er ikke noe trygt land å kjøre rask motorsykkel i.

Lenke til kommentar

Takk for det. Denner er et resultat av en 20 år sein midlivskrise og et motorsykkelsertifikat som aldri ble brukt. Min første Ducati, og jeg ble overrasket over hvor godt den drar på girene. Cruiser på 4-5000 omdr. Men det er vel typisk Ducati, det. Og hadde jeg veid noen å førr' kilo mindre hadde jeg kanskje klart toppfarten på 250 km/t. Men Norge er ikke noe trygt land å kjøre rask motorsykkel i.

 

Hvordan er det å eie en Ducati? Er de så lite driftssikre som folk vil ha det til?

Lenke til kommentar

Livet er herlig på en Ducati motorsykkel. Kjennere vinker når de hører den distinkte lyden av desmoen. Jeg bruker den for det meste som solskinnsracer,men den har holdt seg helt feilfri de første 18 000 km. Litt lav tomgang syntes jeg, så jeg har dessverre kvelt den et par ganger i lyskryss, utrolig at jeg innrømmer det.

Lenke til kommentar

Vær forsiktig ute på veiene folkens. Jeg fikk meg en støkk da framhjulet på sykkelen nærmest eksploderte på kveldstur rundt halv tolv. En spansk rytter i veibanen (gamle drammensvei ved lierskogen, nordover) denne var ikke vanlig i utseende, men hadde et hardt, trekantet senter fremfor bare tre pigger. Skal lete litt og se om jeg finner noe liknende på internett da "mitt" eksemplar ble levert inn. Så som sagt, vær forsiktig. Det er hueløse folk der ute, natt som dag.

 

og her har jeg lett. Noe a la dette lå i veien mener jeg: http://jnlwp.defense.gov/multimedia/s_shows/caltrop.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...