Gå til innhold

Generelle tilbakemeldinger til oss i cdon.no


Anbefalte innlegg

Hei, og takk for tilbakemeldingene.

 

 

Angående de manglende kodene, så sendte jeg dette til gransking hos IT-avdelingen. Håper at de får fikset det så fort som mulig, dette skal selvsagt ikke skje.

 

Når det kommer til leveringstider så er vi i perioder meget travle, som igjen gjør at gutta som plukker ikke rekker alt med en gang, dessverre. Vi er alltid på utkikk etter muligheter til forbedring og effektivisering, og jobber konstant med dette. Vi setter uansett pris på alle tilbakemeldingene vi får, enten det er ros eller ris, det er den beste måten for oss å vite hvor vi kan forbedre oss, eller hva vi gjør bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MariusJS:

 

Hei, det tar vanligvis ikke langt tid, hvis du fortsatt ikke har fått svar, se

Hei!

Jeg sendte dere (kundeservice) en mail på søndag, og har ikke fått svar, hvor lang tid pleier det å ta før man får svar?

 

Hei,

 

Det skal under normale omstendigheter ikke ta lang tid å få svar, hvis du fortsatt ikke har fått svar, vennligst send meg en PM med mailadressen du har registrert deg med hos cdon, så kan jeg sjekke det ut, hvis du vil.

Lenke til kommentar

MariusJS:

 

Hei, det tar vanligvis ikke langt tid, hvis du fortsatt ikke har fått svar, se

 

Hei,

 

Det skal under normale omstendigheter ikke ta lang tid å få svar, hvis du fortsatt ikke har fått svar, vennligst send meg en PM med mailadressen du har registrert deg med hos cdon, så kan jeg sjekke det ut, hvis du vil.

Dene er grei, har sendt dere en PM nå :)
Lenke til kommentar

Synes man kan få bruke mer en 1 rabattkode per kjøp.

 

 

Hadde 2 rabattkoder på 50kr hver liggende som jeg ville bruke når jeg handlet hos dere i går kveld. Men fikk bare bruke den ene :/ det er litt surt da jeg har spart disse rabattkodene til et produkt jeg har ventet på.

 

 

Men dere er uansett billigst på det jeg vil ha. Så et pluss der :)

Lenke til kommentar

Synes man kan få bruke mer en 1 rabattkode per kjøp.

 

 

Hadde 2 rabattkoder på 50kr hver liggende som jeg ville bruke når jeg handlet hos dere i går kveld. Men fikk bare bruke den ene :/ det er litt surt da jeg har spart disse rabattkodene til et produkt jeg har ventet på.

 

 

Men dere er uansett billigst på det jeg vil ha. Så et pluss der :)

 

Hei,

Vi er dessverre nødt til å begrense det på den måten, delvis på grunn av begrensninger i systemet, og delvis fordi noen prøvde å misbruke disse begrensningene. Dessverre.

 

Vi prøver selvsagt å ligge rett i pris, så takk for det!

Lenke til kommentar

Hei,

i henhold til angrerett-loven forholder vi oss til de 14 dagene beskrevet i 4. § 14, hvis du benytter normal angrerett (dvs innen 14 dager)

 

For øvrig tar det sjelden over 5 dager etter vi har mottatt varen, hvis du sender den i retur direkte.

 

Hvis det tar lengre tid enn dette, altså post + 5 dager, anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice igjen med samme henvendelsesnummer.

 

Håper dette svarte på spørsmålet!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bestilte en del varer og fikk denne eposten:

 

 

Angående din ordre

Din siste ordre, som er bestilt med kreditkort, har blitt stoppet i vår sikkerhets kontroll.

 

Vi ber deg vennligst om å kontakte oss via vårt kontaktskjema her.

 

Det var ikke vedlagt noe skjema eller link til noe skjema, men jeg tolket det dithen at det var noe feil med kredittkortbetalingen. Forøvrig samme kredittkort som jeg alltid har brukt (Visa).

Avbestilte derfor ordren og tekte å legge den inn på ny for å velge faktura i stedet.

 

Men når jeg skal legge den inn på ny finner jeg ut at alle varene utenom 1 vare ikke lenger er på tilbud, til tross for at det fremdeles ligger link til kampanjen på forsiden (dette var mandag/tirsdag denne uken - og kampanjen det er snakk om er 30-50% rabatt på fiskeutstyr som jeg i tillegg kombinerte med en rabattkode).

 

Har CDON dratt en "spansk en" og stoppet kredittkortbetalingen fordi de ikke tjente penger på ordren når jeg i tillegg til rabatten brukte en rabattkode fra et tidligere kjøp (100,- kode man får om man handler over 600,-)?

 

Jeg ble ihvertfall overrasket/skuffet og det endte med at jeg ikke bestilte varene innen kategorien outdoor/fiske - som vel var det cdon håpet på?

 

Hvis noen fra CDON leser det og vil sjekke så er ordrenummeret som jeg kansellerte 39922143

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Jeg har også opplevd noe lignende for noen måneder siden. Jeg kjøpte to produkter som var på tilbud, og jeg brukte også en rabattkode på 50kr. Da opplevde jeg at et av produktene ble kansellert. Jeg husker ikke om jeg fikk en mail med noen årsak eller om jeg så statusen på min side hos CDON etter at jeg merket at ordren ikke ble sendt.

 

Jeg kontaktet CDON og de ga meg da en ny rabattkode siden den jeg brukte "forsvant" inn i det produktet som ble kansellert, men alt i alt så endte det med at det ble noen kroner dyrere for meg totalt.

 

Jeg har sendt spørsmål til kundeservice noen ganger også, og det er mange ganger at det ikke ser ut til at e-mailene mine egentlig blir lest. Jeg får noe som virker som et standard svar tilbake og som ikke er svar på det jeg spurte om. Det order seg om jeg svarer og forklarer problemet mitt på nytt, men det er litt kjedelig.

Endret av Qwas
Lenke til kommentar

Hei OC-Freak og Qwas,

 

Jeg har lest postene deres, og beklager sent svar. Jeg skal ta dette videre med vår kundeservice og finne ut av hva som har skjedd. Jeg sender dere en PM når jeg vet mer.

 

Begge:

Jeg kan garantere 100% at vi ikke har gjort noe slikt med vilje. Det ville ikke bare vært dårlig kundebehandling, men også ekstremt tidskrevende. Vi mottar tusenvis av ordre, og massevis av henvendelser, hver eneste uke, så problemet vårt ligger på kapasitet. Dessverre.

 

OC-Freak:

Jeg tror dessverre ikke jeg får tilgang på din kansellerte ordre i systemet vårt, ettersom du kansellerte den selv.

 

mvh

 

CDON.COM

Lenke til kommentar
OC-Freak:

Jeg tror dessverre ikke jeg får tilgang på din kansellerte ordre i systemet vårt, ettersom du kansellerte den selv.

 

mvh

 

CDON.COM

 

Dette er varene det gjaldt og prisene (klippet og limt fra den kansellerte ordren som enda ligger under min kundekonto):

 

7022788445 Fladen Dragask/flugask 18 fack 270x180x45mm 1 29 kr 29 kr

7022444130 SÖLVKROKEN SLUKSETT FERSKVANN, 7G 1 49 kr 49 kr

7022444153 SÖLVKROKEN EXTREME ULTRA 200M 0,24 1 79 kr 79 kr

7022444218 SÖLVKROKEN SLUKSETT FJELLFISKE 1 49 kr 49 kr

7022788496 Fladen Expert Villmark 1 199 kr 199 k

 

Totalt: 405,-

Pris nå for disse varene (ink frakt): 820,- uten bruk av rabattkoder, kan trekke fra 100,- med en rabattkode jeg har fra et tidligere kjøp, men forskjellen i % er likevel stor i forhold til hva prisen var når jeg opprinnelig bestilte.

 

Så ja syns det er rart.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk ikke sporingsnummer når varene mine ble sendt. Heller ingen e-post.

 

Har sendt dere en e-post for ca ett døgn siden, og venter fortsatt på svar. Etter mye og grundig research fant jeg frem til Chatten, og håper svenske Joakim kan hjelpe meg.

 

Forbedringspotensiale: Informer kunde ang status på leveranse. I tillegg er manglende kundeservice pr telefon meget irriterende - og ja, jeg har sett hvorfor dere har valgt den vekk.

 

 

 

----

 

Etter noen minutt med deres kundeservice på Chat fikk jeg sporingsnummer til begge pakkene mine. Pakkene er til og med på postkontoret. Nå ble jeg glad! :-)

Lenke til kommentar

Greit at CDON ligger bra i forhold til pris, men kundeservicen er et skikkelig ork.

 

Jeg spurte på CDONs chat hvordan jeg skulle gå frem med angrerett, da produktet jeg mottok ikke fungerte.

 

Fikk følgende svar:

 

 

 

XXX: da dere bestillt en teknikkprodukte, skal vi se hvis vi kan få laget produktet,

 

Altså, hva faen betyr dette?

 

 

Edit. Fuck it. CDON er som Norwegian, billig og ok. Når man på den andre siden trenger hjelp, blir det et pent lite helvete.

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Første grunnen til at jeg ikke lenger bruker CDON: Først to dager ETTER releasedatoen til GTA V mottok jeg mitt eksemplar i posten (bor i Bergen).

Andre grunnen til at jeg misliker CDON sterkt: En gang betalte jeg en faktura to ganger ved en feiltakelse, og for å få pengene igjen ifra deres idiotiske underleverandør Klarna så måtte jeg opplyse en rekke med personsensitive detaljer som de på ingen måte trenger for å betale pengene tilbake til den kontoen de kom ifra. Her er utdrag fra eposten jeg fikk fra de:

 

Her er de opplysningene vi trenger fra deg:

Fødsels og personnummer:
For- og etternavn:
Navnet på banken din:
Kontonummer:
Din kontaktinformasjon:
Folkeregistrerte adresse:

 

Er beløpet på mer enn 5.000,00 NOK? Da trenger vi en kontoutskrift eller kvittering for din utførte betaling. På kvitteringen eller utskriften må følgende informasjon framgå - dato for når betalingen ble gjort, kontonummeret for den kontoen som pengene ble betalt fra og til, beløpet som betaltes samt hvilket KID-nummer som da oppgavs.

 

 

Når jeg spurte Datatilsynet om hvorvidt dette kunne være lovlig så fikk jeg til svar at Klarna dessverre var et svensk firma som de ikke hadde noe myndighet over..

 

Dette er rett og slett for dårlig, regelrett latterlig oppførsel..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Hei,

i henhold til angrerett-loven forholder vi oss til de 14 dagene beskrevet i 4. § 14, hvis du benytter normal angrerett (dvs innen 14 dager)

 

For øvrig tar det sjelden over 5 dager etter vi har mottatt varen, hvis du sender den i retur direkte.

 

Hvis det tar lengre tid enn dette, altså post + 5 dager, anbefaler jeg deg å kontakte kundeservice igjen med samme henvendelsesnummer.

 

Håper dette svarte på spørsmålet!

 

Etter å ha tatt kontakt med kundesenteret og forklart situasjonen var pengen raskt tilbake på konto :)

 

Tommel opp til cdon som ordnet opp asap i dette tilfellet :w00t:

Lenke til kommentar

Første grunnen til at jeg ikke lenger bruker CDON: Først to dager ETTER releasedatoen til GTA V mottok jeg mitt eksemplar i posten (bor i Bergen).

Andre grunnen til at jeg misliker CDON sterkt: En gang betalte jeg en faktura to ganger ved en feiltakelse, og for å få pengene igjen ifra deres idiotiske underleverandør Klarna så måtte jeg opplyse en rekke med personsensitive detaljer som de på ingen måte trenger for å betale pengene tilbake til den kontoen de kom ifra. Her er utdrag fra eposten jeg fikk fra de:

 

 

Når jeg spurte Datatilsynet om hvorvidt dette kunne være lovlig så fikk jeg til svar at Klarna dessverre var et svensk firma som de ikke hadde noe myndighet over..

 

Dette er rett og slett for dårlig, regelrett latterlig oppførsel..

 

Hei J.M.

 

Beklager sent svar, vi er svært travle i førjulsperioden.

 

Når det kommer til forsinkelsen på GTA V til Bergen, så var det en enkeltperson som utførte bombetrusler mot Flesland den 17. september, som igjen førte til forsinkelser på deler av postforsendingene fra østlandet til Bergen. Det er selvsagt beklagelig at du ble rammet av dette, men også svært vanskelig å gjøre noe med. Vi forsøkte å kommunisere det til de kundene som ble rammet, men gjorde dette kun i tråden som handlet om GTA V og releasen her på forumet, og hvis jeg husker rett, på Facebook. Vi fant ingen andre smarte løsninger på å nå de kundene som ble rammet, ettersom det ikke var all post til Bergen som ble rammet, kun deler. Vi får bare beklage for forsinkelsen.

 

Som du sier er Klarna en underleverandør for oss, og jeg har dessverre ingen direkte påvirkning på hvordan de arbeider. Sendte de deg fakturaen 2 ganger, vil jeg tro at dette er en glipp fra deres side, som du dessverre må rette opp i med dem.

 

edit: Vil også påpeke at Rockstar var svært strenge med når vi fikk sende ut GTA V.

Endret av cdon.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...