Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Derfor ble DayZ-lanseringen utsatt (Windows)

Recommended Posts

Gleder meg veldig til lansering av spillet! Har troa på at jeg kommer til å ha mange underholderne timer forann PC-skjermen med DayZ :)

Edited by ChristofferRudi

Annonse

Gleder meg til DayZ, men ArmA 3 er vel det spillet jeg venter mest på.

Forresten. For en time siden: :)

Back at base camp, Kathmandu tomorrow, then Prague to work on DayZ! Here is me at South Col after summitting Everest

BK8O7WACAAAd0Lz.jpg

@rocket2guns

Gleder meg til DayZ, men ArmA 3 er vel det spillet jeg venter mest på.Forresten. For en time siden: :)

Back at base camp, Kathmandu tomorrow, then Prague to work on DayZ! Here is me at South Col after summitting EverestBK8O7WACAAAd0Lz.jpg
@rocket2guns

Arma 3 Alpha er snart over, blir vel Beta om ei lita stund ;)

Jeg ser frem til at dayz kommer med standalone. Har alt ArmA3, men merker jeg trenger å oppgradere pc'n rimelig greit for å få glattere opplevelse :b

Guest Slettet-jDflNq

Arma 3 Alpha er snart over, blir vel Beta om ei lita stund ;)

Da kommer vel BattlEye?

"Har egentlig ingenting negativt å si om ARMA2 moden".

Er jo en hel del å si om DayZ som mod for øyeblikket.

Skal ikke ramse opp alt her, men det største problemet er åpenbart at den krever ALT for mye ressurser.

DayZ standalone blir nok mest sannsynligvis helt fantastisk da.

Er nok ikke den eneste som stadig spammer F5 på dayzdev.tumblr

arma 2 moden er død i mine øyne. Det er allt for mange jukse fanter, og da tenker jeg ikke bare på hax og dupe, men også folk som lager servere der det kun er dag og/eller du starter med allt eller finner det for raskt rundt deg.

arma 2 moden er død i mine øyne. Det er allt for mange jukse fanter, og da tenker jeg ikke bare på hax og dupe, men også folk som lager servere der det kun er dag og/eller du starter med allt eller finner det for raskt rundt deg.

Ja men det er bare å ikke spille på de serverne,jeg mener at det er grei variasjon med servere som tilbyr ulike utfordringer.Det er ofte at jeg har ikke tid å spille når det er daylight og har lite lyst å spille i mørke hver gang jeg logger meg på.

Gleder meg til DayZ, men ArmA 3 er vel det spillet jeg venter mest på.Forresten. For en time siden: :)

Back at base camp, Kathmandu tomorrow, then Prague to work on DayZ! Here is me at South Col after summitting EverestBK8O7WACAAAd0Lz.jpg
@rocket2guns

Hvorfor i alledager har han hendene på det viset? Ser ut som en pinguin