Gå til innhold

Hvilken Linux-versjon? Ubuntu eller Mint er ikke aktuelt.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tilfelle du ikke vet det allerede: du kan ha mange flere enn to "Workspaces". Selv bruker jeg 10.

Jeg bruker MINST 351... Å nei, det går ikke... Takket være X11, som da begynner å grine (krasjer) så fort du når 255 koblinger... Som da fører til at du ikke kan gjøre en drit. Om du ikke hadde terminalen oppe fra før av, så er du tvungen til å trykke på restartknappen på PC-en din! :-D

 

- Har sett enkelte distroer som har tilatt 512 koblinger! :-)

 

Men, skal vi være realistiske så er ikke 255 for lite. Det er en begrensing jeg gjerne hadde ønsket vekk uansett, kjedelig å kresje XWindow bare fordi jeg glemmer å skrive XFree(dsp);...

Endret av warpie
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel egentlig om han har fått noe ut av denne tråden i det hele tatt. Har du fått installert noen Linux Distro enda?

Jeg foreslår egentlig bare at du prøver selv jeg. At du bare laster ned å prøver forskjellige. Du trenger ikke å spørre her hvilken Linux Distro du skal installere. Det velger du selv.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel egentlig om han har fått noe ut av denne tråden i det hele tatt. Har du fått installert noen Linux Distro enda?

Jeg foreslår egentlig bare at du prøver selv jeg. At du bare laster ned å prøver forskjellige. Du trenger ikke å spørre her hvilken Linux Distro du skal installere. Det velger du selv.

 

Nå er det ikke akkurat diskusjonen om hvilken distro det går i, de siste sidene her har bare vært generelt babbel frem og tilbake som jeg har spurt.

 

*Jeg har installert Foresight Linux, og synes det er OK. Jeg kommer til å bruke denne distroen i en tid fremover for å bli ordentlig "kjent" med Linux.

 

*Jeg har fått vite hvordan man engetlig installerer pakker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...