Gå til innhold

Prøve igjen med et forumtreff i sommer? (Treff bekreftet på Egons på Byporten, Oslo klokka 16:00 29. juni)

€uropa

45 stemmer

1. 1. Hvem vil være med hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som fra diskusjon.no må gå med sånn her

post-305391-0-29567700-1371582598.gif

Haha jeg har to sånne fra da jeg gikk på taekwondo! :D Jeg har bestemt meg for at jeg sannsynligvis kommer:) Dere som har planer om å bli med, kjenner dere mange av de andre fra forumet over nett? Jeg kjenner absolutt ingen, den jeg kjenner "best" er Zarac pga vi henger litt i de samme trådene, samme med Herr brun :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha jeg har to sånne fra da jeg gikk på taekwondo! :D Jeg har bestemt meg for at jeg sannsynligvis kommer:) Dere som har planer om å bli med, kjenner dere mange av de andre fra forumet over nett? Jeg kjenner absolutt ingen, den jeg kjenner "best" er Zarac pga vi henger litt i de samme trådene, samme med Herr brun :p

Ingen. Akkurat samme situasjon som deg. :p

Skrevet

Jeg har mest lyst til å møtes i en park, ta med grill, frisbee, kubb osv., men da er vi svært væravhengige. Bør vi ta den risikoen, eller skal vi safe med mindre væravhengige aktiviteter?

I hvilken park skal treffet finne sted og til hvilken tid?

r2d290 waits for Obi-Wan kan ta med kubb, så må noen ta med grill også.

Skrevet

Jeg vet ikke hvor det finnes volleyballnett. Anyone? Jeg tenker vi satser på grilling i parlk, så får vi evt improvisere :)

Samme for meg hvilken park egentlig. Sofienbergparken er stort sett stappfull, Frogner er kanskje litt bedre?

Skrevet

Blir Kubb, grilling og Volleyball blant aktivitetene? :D

Jeg kan ta med Kubb hvis det er aktuelt.

Gjør det! Selv har jeg en sølvmedalje i kubb fra telemarksmesterskapet i 2008!

Skrevet (endret)

Da skal vi være på lag!

Jupp, da tar jeg med kubb.

Ja, hvis noen har et flyttbart volleyballnett og ball, hadde det vært topp =)

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Skrevet

Jeg vet ikke hvor det finnes volleyballnett. Anyone? Jeg tenker vi satser på grilling i parlk, så får vi evt improvisere :)

Samme for meg hvilken park egentlig. Sofienbergparken er stort sett stappfull, Frogner er kanskje litt bedre?

Siden du er arrangør og en av dem som er godt kjent i Oslo og har en formening om de forskjellige parkene, må du bestemme. Frogner fungerer sikkert bra.

Du må også bestemme klokkeslettet, men det kan vel passe fint å møtes klokka 18, for eksempel.

Skrevet

Jeg synes 18 høres litt sent ut. Hva synes folk? Er selvfølgelig åpen for 18 om folk ønsker å møtes så sent, men så mer for meg 16.

Med mindre noen sier seg uenig snart så blir det Frognerparken. Dersom det viser seg å bli skikkelig kjipt vær så får vi improvisere når den tid kommer. Dersom det er dårlig vær på formiddagen kan jeg ringe litt rundt.

Skrevet

Ønsker igjen å fremheve at det ikke er byturen som er fokuset her.

Ser jo den men synes at 16:00 er en bedre tid til grilling på en lørdagsettermiddag, samt. passer bedre for min del mtp. buss/tog.

Skrevet

Ser jo den men synes at 16:00 er en bedre tid til grilling på en lørdagsettermiddag, samt. passer bedre for min del mtp. buss/tog.

Ja, jeg er som sagt helt enig i at 16:00 passer bedre. Bare greit å ha det klart likevel at man på ingen måte trenger å drikke eller bli med på byen selv om man kommer på treffet.

Jeg har ingenting imot å komme klokka 16, så da er sted og tid satt til Frognerparken klokka 16, lørdag 29. juni.

Oppdaterer du førstepost og trådtittel? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...