Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som vil bli med på restaurant? Oslo/Drammen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh jeg er 22 år og bor i Drammen. Det står på profilen min men ja, burde kanskje ha det med her. Men jeg er mobil, har bil og tar tog. Jeg liker film, spill, jakt, fiske og bil. Jeg liker å drikke, men vil ikke alene så det blir sjelden. Det er alltid fiasko for meg å gå ut alene. Begynner på skole igjen til høsten. Har tidligere studert filosofi, er ikke "dum". Mitt største ønske er å få en venn

Lenke til kommentar

Hvorfor tror du at du sliter med å få deg venner?

fordi jeg aldri møter noen på fritiden og er kanskje litt rar. Jeg har jo prøvd mye men ingen vil snakke med meg. Slik har det vært etter ungdomskolen. Etter siste time vil ingen snakke med meg og bare går fort vekk selv om vi skal ta samme bussen og har snakket om noe begge er interessert i. Det samma skjer på diverse aktiviteter osv. Kommer stort sett i prat med folk å prøver å være hyggelig. Får ofte tlf nummer også. Men stort sett tar de ikke tlf og svarer ikke på meldinger. " er på fjellet" er også en slager. Spesielt når jeg nettopp kjørte forbi personen på gata og ringte. Da gidder jeg liksom ikke mer. det "værste" av alt er at jeg syns jeg ser ganske bra ut og er langt over snittet hyggelig. Men min mening har jo ikke noe å si
Lenke til kommentar

fordi jeg aldri møter noen på fritiden og er kanskje litt rar. Jeg har jo prøvd mye men ingen vil snakke med meg. Slik har det vært etter ungdomskolen. Etter siste time vil ingen snakke med meg og bare går fort vekk selv om vi skal ta samme bussen og har snakket om noe begge er interessert i. Det samma skjer på diverse aktiviteter osv. Kommer stort sett i prat med folk å prøver å være hyggelig. Får ofte tlf nummer også. Men stort sett tar de ikke tlf og svarer ikke på meldinger. " er på fjellet" er også en slager. Spesielt når jeg nettopp kjørte forbi personen på gata og ringte. Da gidder jeg liksom ikke mer. det "værste" av alt er at jeg syns jeg ser ganske bra ut og er langt over snittet hyggelig. Men min mening har jo ikke noe å si

 

Jeg mistenker at det MÅ være NOE. Jeg kan ikke se for meg at folk rett og slett bare ignorerer noen sånn. Har måtte ignorere folk før og si ifra at nok er nok men da var det utrolig mentalt slitsomme og ekstremt kravstore venner.

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig den instillingen at alle er rare :p ikke at det er noe jeg tenker særlig over. ja det kan jo være mye forskjellig. Kan hende jeg snakker merkelig eller at de ikke liker klærne mine. Aldri noen som forteller hvorfor, så blir bare gjetninger. Men de siste 4 årene har jeg virkelig gått inn for å være hyggelig. Det har ikke hjulpet noe, annet enn at jeg kanskje blir spurt om å gjøre de tunge tingene på jobb fordi jeg alltid sier ja. Mange jeg tror jeg kjenner som snur seg en annen vei på gata, det er litt trist :(

Lenke til kommentar

Får virkelig vondt av å høre på dette altså. Du må enten være veldig rar/sær uten å være klar over det eller bare veldig uheldig.. bor du i en liten ''bygd''?

hmm ja det er jo mulig. Bor i Drammen. Edit: forresten ikke noe å få vondt for, er sikkert min egen feil Endret av TityBoi
Lenke til kommentar

Høres ut som om du kanskje er en introvert type som ikke gir mye i samtaler. Folk flest unngår jo denne type mennesker fordi de gir så lite av seg selv og rir på andres verdiskapning.

Jeg syns jeg gir masse jeg, hehe, er så glad de få gangene jeg har en samtale med noen så. Husker fortsatt en gang ei jente i klassen snakka med meg hele den 10min lange bussturen hjem. Det var en god dag. 6 år siden :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Kan det hende at du overdriver når du først kommer i kontakt med noen?

vet ikke, svarer bare på spm og stiller oppfølgings spm. Står ikke å danser :p smiler. Det kan jo hende de ikke liker glade mennesker da, eller at jeg ser stusselig ut. De fleste pleier å smile, før trodde jeg det var bra. Men er ikke sikker lenger
Lenke til kommentar

Jeg liker kanskje rap, men kler meg anstendig hvis jeg skal på restaurant

 

Jeg går ut i fra at du også kler deg nogenlunde anstendig ellers også? Og barberer deg/klipper håret og dusjer? Prøver du å være slik som forbildet ditt? Rapper?

 

Men de siste 4 årene har jeg virkelig gått inn for å være hyggelig.

Ikke vær hyggelig på en "jeg gjør alt for at du skal bli glad" måte

 

 

vet ikke, svarer bare på spm og stiller oppfølgings spm.

Innleder du samtaler selv?

 

Prøv å se hvordan de du snakker med reagerer. Er de interessert i det du snakker om? Har du sterk fasinasjon for noe innen film/spill/musikk verdenen som du aldri blir lei av å diskutere? Noen ganger kan det bli litt for mye selv om den du snakker med har en viss interesse.

Lenke til kommentar

 

Jeg går ut i fra at du også kler deg nogenlunde anstendig ellers også? Og barberer deg/klipper håret og dusjer? Prøver du å være slik som forbildet ditt? Rapper?

Ja kler meg alltid anstendig, men hvis jeg føler meg bra så pynter jeg meg ekstra. Er renslig, får ofte kommentert at jeg lukter godt. Kan være litt flashy hvis jeg har en kjempedag. Prøver egentlig ikke å være som noen men liker stilen ja :)

Ikke vær hyggelig på en "jeg gjør alt for at du skal bli glad" måte

Nei skjønner. Jeg prøver bare å være positiv.

 

Innleder du samtaler selv?

Noen ganger, men er ikke så ofte jeg har samtaler. Kanskje en eller to ganger i måneden.

Prøv å se hvordan de du snakker med reagerer. Er de interessert i det du snakker om? Har du sterk fasinasjon for noe innen film/spill/musikk verdenen som du aldri blir lei av å diskutere? Noen ganger kan det bli litt for mye selv om den du snakker med har en viss interesse.

jeg kan dra litt mye på hvis det blir snakk om filosofiske spm. Men mange virker å være interessert i det. De fleste fatter en viss interesse for "meningen med livet" osv :)
Lenke til kommentar

Det er noe som skurrer her, fikk du heller ingen venner når du studerte?

Vel om du starter å studere igjen til høsten sa hadde jeg lagt fra meg pcen, å tatt del i fadderuken.

Her blir man jo fort lett kjent med 20-30 stykker og man finner fort sin egen lille gjeng.

yessda! Blir kjent med masse folk og 1 mnd etterpå så ser de en annen vei. De mest ordentlige kan kanskje koste på seg ett nikk i min retning. Men ja jeg skal prøve igjen. Hele livet mitt skurrer :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...